koenevd schreef:die tekst van het eurostar station was het mondeling? moest je die hard op lezen? en dan vragen? of hoe ging dat in zen werk?
en dan ook in het nederlands praten over je motivatie?
viel haar psychologie mee?
grtz
Ik denk dat het bij mij zo was dat ik die tekst eerst rustig in stilte mocht lezen (voor zover dat rustig kan met 3 mensen die naar u zitten kijken

), dan hardop , dan kort samenvatten (kan me vergissen hier) en er dan enkele vraagjes over beantwoorden.
Daarna ging het nog heel kort in het frans over de job TBG, maar dat was maar kort. De rest was in het Nederlands.
Met 13/20, ik had zelf 15 en ben aan de opleiding bezig. Bij mij zitten ook mensen ook 13 hadden, dus dat is op zich zeker mogelijk.
Voor het nederlandse deel: gewoon rustig blijven. Een beetje praten over je persoonlijke leven en enkele rollenspelletjes. Maak je niet te veel zorgen over die rollenspelletjes. Er is geen perfecte oplossing, en de jury weet ook dat je de regels e.d. nog niet kent. Het belangrijkste is kalm blijven en tonen dat je ook in onverwachte situaties toch een soort oplossing kan bedenken.
Veel succes!