Bietentrein Seizoen 2007.
- trainfreak
- trainfreak
Hallo,
Moerbeke:
Statiestraat
Wachtebeke steenweg (al dacht ik dat het daar anders noemde... recht tegenover de fortstraat, volg pijltje van-ik dacht-parking 1 heidebos)
Wachtebeke:
Heidestraat (let op: beperkt zicht, 2 locs+enkele wagens)
Axels vaardeken
Stationsstraat (Als je van wachtebeke komt, voor de overweg rechts, (achter de overweg staat een aldi), dat baantje afrijden, en dan kom je op een veld).
Gent-Noord:
R4
Ik wete niet in hoever de punten nog bereikbaar zijn, het is ook van vorig jaar geleden dat ik ze gedaan heb...
Zie ook: http://www.treinfoto2000.be/NMBS/bietentrein/index.htm
Groeten,
Joris De Mol
Moerbeke:
Statiestraat
Wachtebeke steenweg (al dacht ik dat het daar anders noemde... recht tegenover de fortstraat, volg pijltje van-ik dacht-parking 1 heidebos)
Wachtebeke:
Heidestraat (let op: beperkt zicht, 2 locs+enkele wagens)
Axels vaardeken
Stationsstraat (Als je van wachtebeke komt, voor de overweg rechts, (achter de overweg staat een aldi), dat baantje afrijden, en dan kom je op een veld).
Gent-Noord:
R4
Ik wete niet in hoever de punten nog bereikbaar zijn, het is ook van vorig jaar geleden dat ik ze gedaan heb...
Zie ook: http://www.treinfoto2000.be/NMBS/bietentrein/index.htm
Groeten,
Joris De Mol
-
Hallo,
Praktisch alle straten die de lijn kruisen zijn bruikbaar...
Met de bus (vanuit St-Niklaas is er dacht ik een rechtsreekse verbinding) zou ik nie aanraden, aangezien je dan bijna enkel naar het oude station kan, verder zijn er niet echt zo veel haltes langs de lijn. Iets op wielen is aangeraden, buiten de bus... (ik rij meestal met de fiets).
Groeten,
Joris De Mol
Praktisch alle straten die de lijn kruisen zijn bruikbaar...
Met de bus (vanuit St-Niklaas is er dacht ik een rechtsreekse verbinding) zou ik nie aanraden, aangezien je dan bijna enkel naar het oude station kan, verder zijn er niet echt zo veel haltes langs de lijn. Iets op wielen is aangeraden, buiten de bus... (ik rij meestal met de fiets).
Groeten,
Joris De Mol
Zowel vanuit Lokeren, Zelzate als Sint-Niklaas kan je in Moerbeke geraken.
Vanuit Lokeren: 49 (20 minuten)
Vanuit Sint-Niklaas: 41 (30-40 minuten)
Vanuit Zelzate: 49 (20 minuten)
En zelfs vanuit Antwerpen lukt het je in het spitsuur, lijn 41S (60 minuten).
Alle voornoemde lijnen passeren het suikerfabriek van Moerbeke, en kruisen dus ook de overweg daar.
Grtz,
Maikel
Vanuit Lokeren: 49 (20 minuten)
Vanuit Sint-Niklaas: 41 (30-40 minuten)
Vanuit Zelzate: 49 (20 minuten)
En zelfs vanuit Antwerpen lukt het je in het spitsuur, lijn 41S (60 minuten).
Alle voornoemde lijnen passeren het suikerfabriek van Moerbeke, en kruisen dus ook de overweg daar.
Grtz,
Maikel
Die van gisteren uit Poperinge 15.45 was dus OK, maar zojuist een 20 minuten staan draaien om die van 12.00 op de plaat te krijgen [doortocht Ieper omstreeks 12.08]. Helaas niet gespottrainfreak schreef:Ale:
Vertrek om 17u en 21u25 in Moerbeke, 20u en 23u in Kortrijk (lege rit dus)
Vertrek in Poperinge om 12u en 15u45, aankomst in Moerbeke om 15u30 en 19u35 (beladen rit dus)