Geen klachten. Heb een zeer vlotte rit gehad, genoten van het landschap,...
Van trillingen herinner ik me niets.
BDJ
LGV Est Européenne
-
tgv
ik ben ook deze zomer met de tgv van lille naar nice geweestmsts.be schreef:Was het comfortabel genoegDe TGV Nice-Brussel die ook over dat stuk komt is een paar ander mouwen.. natuurlijk heeft wordt die gereden met een TGV-R stel (iets ouder dan Duplex) maar dan nog..
ben in lille europe opgestapt en zo kon ik vanbonven zitten in de TGV Duplex (die gekoppeld was aan een TGV-R)
was een zeer aangename reis! het was alleen jammer dat 's ochtends de airco wat te hard stond...
-
treinbruno
is de bar daar ook verdeeld over boven en benedenverdieping?tgv schreef:ik ben ook deze zomer met de tgv van lille naar nice geweestmsts.be schreef:Was het comfortabel genoegDe TGV Nice-Brussel die ook over dat stuk komt is een paar ander mouwen.. natuurlijk heeft wordt die gereden met een TGV-R stel (iets ouder dan Duplex) maar dan nog..
ben in lille europe opgestapt en zo kon ik vanbonven zitten in de TGV Duplex (die gekoppeld was aan een TGV-R)
was een zeer aangename reis! het was alleen jammer dat 's ochtends de airco wat te hard stond...
en zijn die comfortabeler (dan tgv-r)