Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Patrick
Bericht
door Patrick » 05 sep 2007, 11:19
Waar gaan we naartoe?
Thalys heeft driekwartuur geblokkeerd gestaan in Verviers (waar die normaal niet stopt) omdat enkele muzikanten van een Franse groep (die moesten optreden in Verviers) "geen tijd hadden" om uit te stappen in Luik-Guillemins.
De TBG heeft er een gescheurde vest aan overgehouden. De politie is ter plaatse gekomen.
(
DS-Online )
Dietrich
Bericht
door Dietrich » 05 sep 2007, 15:18
Veel muzikanten en celebrities hebben het nu eenmaal hoog in hun bol... Recent nog Paris Hilton die een vliegtuig voor bepaalde tijd heeft opgehouden omdat ze te laat aankwam op de luchthaven plus nog eens de tijd nam te shoppen en te lunchen. Het strafste was dan nog dat het vliegtuig dus effectief gewacht heeft.
Arnenys
Bericht
door Arnenys » 05 sep 2007, 15:21
"Politie deed de vaststellingen"
En voor de rest? Wat gebeurt er nu?
Hagelander
Bericht
door Hagelander » 05 sep 2007, 15:48
Arnenys schreef: "Politie deed de vaststellingen"
Ah, niets he. Die conducteur zal waarschijnlijk zelf opdraaien voor de kosten van zijn vestje.
Wover
Bericht
door Wover » 05 sep 2007, 17:01
Hagelander schreef: Arnenys schreef: "Politie deed de vaststellingen"
Ah, niets he. Die conducteur zal waarschijnlijk zelf opdraaien voor de kosten van zijn vestje.
45 minuten vertraging, aggressie tegen een treinbegeleider... Ik hoop dat ze goed genoeg zijn en geld genoeg verdienen om dat te betalen
.
Accelerat
Bericht
door Accelerat » 05 sep 2007, 17:57
Wover schreef: Hagelander schreef: Arnenys schreef: "Politie deed de vaststellingen"
45 minuten vertraging, aggressie tegen een treinbegeleider... Ik hoop dat ze goed genoeg zijn en geld genoeg verdienen om dat te betalen
.
Nou dan hoop ik dat ze het geld daar lekker niet voor hebben.
Kom op zeg, dit gaat te ver...
Joris
Contacteer:
Bericht
door Joris » 05 sep 2007, 20:53
Hallo,
Wover schreef: Hagelander schreef: Arnenys schreef: "Politie deed de vaststellingen"
.
En niet te vergeten: zwartrijden tussen Luik-G/L en Verviers-C.
Groeten,
Joris De Mol