Ik weet niet waar de info vandaan komt, maar de pensioentrein zal niet met de 29.013 rijden, de personeelsploegen voor een loco die weinig rijdt worden om budgettaire redenen klein gehouden, en er is nu eenmaal al het weekend voordien 'Leve de trein'...
Een toeval dat maar eens om de zoveel voorkomt, maar daarvoor kan je niet investeren in opleiding van bijkomende bestuurders!
Beetje info op de website van de Rijksdienst voor Pensioenen.
De Pensioentrein kwam tot stand in samenwerking met de VZW Toerisme en Spoor Patrimonium (TSP) en de NMBS-groep.
er staat oude stoomtrein, kan evengoed de 64 van TSP zijn, zolang er geld op tafel komt zal dat wel te doen zijn zeker.
wat ik niet versta is dat ze hun stand ook te brussel zuid zetten , ze zitten daar letterlijk met een gebouw om u tegen te zeggen (de RVP zit in de zuidertoren), komt beetje belachelijk over he?
Hallo,
Expowagens, zijn dat dan van die oude I1 wagens? Die dara eens in de I11 kleuren gezet zijn.
Weet er iemand toevallig de dienstregeling van de trein tussen Gent en Antwerpen?
Groeten,
Joris De Mol
wat ik niet versta is dat ze hun stand ook te brussel zuid zetten , ze zitten daar letterlijk met een gebouw om u tegen te zeggen (de RVP zit in de zuidertoren), komt beetje belachelijk over he?
Ze kunnen hun trein moeilijk de Zuidertoren op krijgen zeker?
Joris schreef:Expowagens, zijn dat dan van die oude I1 wagens? Die dara eens in de I11 kleuren gezet zijn.
tt44ta46 schreef:expowagen 17806 heeft voor deze gelegenheid een grondige lifting gekregen
Deze foto op Railfaneurope toont de 17808, en aangezien de 17806 in dezelfde reeks zit zal het dus wel om een I1 gaan..
Welk generatorrijtuig gaat men inzetten ? Een Dms (vroeger in bordeaux, sinds 2003 in New Look) of zo'n oud blauw rijtuig dat we al eens vroeger besproken hadden ?