Die reed nog tot vorig jaar. Dit was een ICT Essen - De Panne.ostbahnhof schreef:Herinner me een rit op de T trein van Antwerpen naar De Panne in de eerste zomer dat de lijn 75 onder draad stond.
We werden vervoerd in een aantal gekoppelde duikbrillen.
Comfort was anders, was echt teleurgesteld dat we toen zoiets kregen. Dan had ik liever de M2 dieseltrekduwers die de jaren ervoor de dienst verzekerden tussen Neerpelt, Antwerpen en De Panne.
Maar ondertussen komt er goed materieel aan de westkust, knap!
grts,
o
AM 96 op L73
die reed vorig jaar en het jaar ervoor ook hoor dus ik denk niet dat dit zal gebeuren.Merijn schreef: De juiste reden weet ik niet, maar het zou misschien wel "ter voorbereiding" kunnen zijn. In december zouden immers enkele IR-treinen naar De Panne uit MS96 bestaan....
messchien als de IC-E door dubbeldeks word gedaan dat er diensten zijn met 96 maar AUB begin niet over te roddelen ofzo nix is zeker
-
M'n berichtje over die duikbrillen en m2 diesels deed me nog aan het volgende denken.
Met die M2 trekduwers werden tussen antwerpen en de panne wel toffe ritten gereden:
tusen antw en gent wat passagiers opladen in sint niklaas en lokeren en dan vanaf gent non-stop full speed door de pinte, deinze, aarsele, tielt, lichtervelde!, kortemark tot in diksmuide.
Als ik me niet vergis kwamen we dan een heel stuk vroeger aan dan de T uit brussel die in gent eigenlijk maar net na de antwerpen trein vertrok maar wel overal moest stoppen
zo kwamen er ook nog eens M2's in de westhoek terwijl de ir's werden gereden met K2's
allé, dat was effe wegdromen.
grts,
o
Met die M2 trekduwers werden tussen antwerpen en de panne wel toffe ritten gereden:
tusen antw en gent wat passagiers opladen in sint niklaas en lokeren en dan vanaf gent non-stop full speed door de pinte, deinze, aarsele, tielt, lichtervelde!, kortemark tot in diksmuide.
Als ik me niet vergis kwamen we dan een heel stuk vroeger aan dan de T uit brussel die in gent eigenlijk maar net na de antwerpen trein vertrok maar wel overal moest stoppen

zo kwamen er ook nog eens M2's in de westhoek terwijl de ir's werden gereden met K2's
allé, dat was effe wegdromen.
grts,
o
-