WK Hooglede-Gits anders bekeken...

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Antoine

WK Hooglede-Gits anders bekeken...

Bericht door Antoine »

Zie hier een reportage(ke) van het WK cyclocross in Hooglede-Gits anders bekeken dan de meeste mensen dit deden. ;)

Het tijdelijk station van WK Hooglede-Gits Afbeelding De IC trein richting Oostende stopt te WK Hooglede-Gits Afbeelding Afbeelding De L trein naar Brugge komt aan te WK Hooglede-Gits Afbeelding De deuren gaan open... Afbeelding Amai, zoveel volk :shock: Afbeelding Afbeelding Afbeelding De trein naar Kortrijk komt toe Afbeelding Amai, nog is zeker zoveel volk :shock: Afbeelding

Fototje getrokken vanuit de ICtrein naar Oostende (was ik blij dat ik al in Roeselare was opgestapt :P) Afbeelding Sorry, de trein zit vol! Afbeelding Ja manne, tzal voor de volgende trein zijn... :lol: Afbeelding Extra stop in Lichtervelde voor de ICtrein, en die stop had blijkbar success! Afbeelding Afbeelding Ar41's op de L trein naar Brugge in Lichtervelde. 'T leek mij zo abnormaal :? Afbeelding Tussenstopje in Gent waar ik deze gerenoveerde PCC tegenkwam en het me opviel hoe duidelijk men lijn 40 nog kon zien... Afbeelding Ik hoop dat mij reportageke jullie bevallen heeft ;)
nicken

Bericht door nicken »

Mooi :D
Toevallig iemand foto's van hoe die M6'en er uitzien nu aan de binnenkant :?:
T'zal properkes zijn denk ik :shock:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Idd, in Kortrijk was zelfs de onderdoorgang in modder !
nicken

Bericht door nicken »

SIMPY.be schreef:Idd, in Kortrijk was zelfs de onderdoorgang in modder !
:shock: :D :lol:
Ruben

Bericht door Ruben »

In Brugge van 't zelfde.
willem

Bericht door willem »

Ik zou niet graag die M6'en kuisen. Het zijn al zo'n ambetante rijtuigen :?
Antoine

Bericht door Antoine »

Amai nog nie da die M6en onder de modder zaten, en stinken dat in die treinen deed :( Gelukkig had ik eerste klas genomen, daar wast al een beetje properder :P

Die AR41's, is dat normaal op de L trein Kortrijk-Brugge :?
nicken

Bericht door nicken »

Ruben schreef:
In Brugge van 't zelfde.
gezellig :!:
nicken

Bericht door nicken »

Antoine schreef:Amai nog nie da die M6en onder de modder zaten, en stinken dat in die treinen deed :( Gelukkig had ik eerste klas genomen, daar wast al een beetje properder :P

Die AR41's, is dat normaal op de L trein Kortrijk-Brugge :?
die M6 zaten lekker goed vol zeker :lol:
een deportatietrein :shock:
Hobbes

Bericht door Hobbes »

Op het eerste zicht toch eens goed georganiseerd...
Mag ook eens gezegd worden :wink:
Patrick

Bericht door Patrick »

Schoon prentjes, vuile treintjes (binnenkant) :D

Volgens WTV/Focus waren er zaterdag 5.000 trein reizigers, zondag 15.000.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

De NMBS heeft het inderdaad eens goed georganiseerd! :wink:
Zo te zien lag er maar één perron te WK Hooglede-Gits, zodat er tussen Lichtervelde en Roeselare op enkelspoor gereden werd. :wink:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Ik zat ook in een van die M6'rs en voor zekerheid ook in eerste klas,maar toen ik in die eerste klasse wagen aankwam zat die ook al bomvol :)

Enfin het was wel leuk, maar een beetje meer verharding , net achter het perron(zodat we tenminste onze schoenen eens goed konden uitstampen , zou niet slecht geweest zijn :)

En voor het kuispersoneel, innige deelneming met het kuisen :P

Idd was enkelsporig perron.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Concurrent schreef:Ik zat ook in een van die M6'rs en voor zekerheid ook in eerste klas,maar toen ik in die eerste klasse wagen aankwam zat die ook al bomvol :)

Enfin het was wel leuk, maar een beetje meer verharding , net achter het perron(zodat we tenminste onze schoenen eens goed konden uitstampen , zou niet slecht geweest zijn :)

In Oostende hadden ze goed gekuist, hoor. De M6 op de 814 blikten als nieuw. Gelukkig ben ik maar tot Brugge geweest (en dan naar Nijvel)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Jonathan schreef:
Concurrent schreef:Ik zat ook in een van die M6'rs en voor zekerheid ook in eerste klas,maar toen ik in die eerste klasse wagen aankwam zat die ook al bomvol :)

In Oostende hadden ze goed gekuist, hoor. De M6 op de 814 blikten als nieuw. Gelukkig ben ik maar tot Brugge geweest (en dan naar Nijvel)
Voor hetzelfde geld waren het andere M6-rijtuigen dan die die dienst gedaan hebben tussen Brugge en Kortrijk dit weekend, hé! :wink:
Plaats reactie