Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 21:52
effe nieuwe winter topic al een voorproefje wat er op mijn site gaat komen
aankomst in Chur en overstappen op deze trein
Bijlagen
Bergün014.jpg (164.9 KiB) 7099 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 21:53
op Alp Grüm
Bijlagen
Bergün037.jpg (214.49 KiB) 7097 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 21:54
Bernina pass
Bijlagen
Bergün094.jpg (194.5 KiB) 7093 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 21:55
nog eens zelfde omgeving
Bijlagen
Bergün097.jpg (172.07 KiB) 7091 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 21:56
nachtelijke doorrit te Bergün
Bijlagen
Bergün141.jpg (187.87 KiB) 7090 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 21:57
nachtzicht op dorpje Bergün met trein in doorrit
Bijlagen
Bergün147.jpg (162.18 KiB) 7086 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 21:58
hier kan je zien da de zon haar greep heeft op de sneeuw en de trein (jammer voor de sneeuw dus)
Bijlagen
Bergün211.jpg (155.77 KiB) 7083 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 22:00
nog zo een leuk plaatsje op een paar 100m verwijderd van vorige foto
Bijlagen
Bergün216.jpg (183.29 KiB) 7080 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 22:02
op de het slede plezier te vergroten werd een pendeltrein ingelegd tussen Bergün en Preda die het bestaande aanbod aldoende versterkt, hier bij de uitrit van preda keert het stel ledig terug naar Bergün, ledig wel te verstaan.
Tussen Preda en Bergün kan je afdalen langs de straat met een slede, afstand +-5 km hoogsteverschil +-400m
Bijlagen
Bergün246.jpg (174.67 KiB) 7077 keer bekeken
5307
Berichten: 1078 Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52
Bericht
door 5307 » 22 jan 2007, 22:04
das weer een supere reeks van een supere omgeving !!!
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 22:04
effe mezelf langs de spoorlijn plaatsen alwaar de piste voor de slede is, wie de piste doet zal de spoorlijn verschillende keren onder en boven zich zien
Bijlagen
Bergün308.jpg (157.96 KiB) 7070 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 22:06
in de buurt van Davos was dit mogelijk om vast te leggen
Bijlagen
Bergün416.jpg (169.89 KiB) 7068 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 22:08
natuurlijk kon nostalgie niet ontbreken
Bijlagen
Bergün434.jpg (179.64 KiB) 7066 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 22:10
deze oude elektrische loc (jammer genoeg bij minder weer) ook kunnen vast leggen
Bijlagen
Bergün347.jpg (143.66 KiB) 7064 keer bekeken
Steven
Berichten: 23328 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 22 jan 2007, 22:11
enkele minuten later gevolg door deze krokodil met pullmanrijtuigen
Bijlagen
Bergün348.jpg (147.17 KiB) 7061 keer bekeken