MW41 Lokeren
Re: MW41 Lokeren
Is dat misschien die fameuze stam waarvan ik eerder deze week foto's zag passeren in de haven of vergelijkbare omgeving, met andere woorden klaar voor de sloop?
- trainfan03
-
ovspotter_be
Een andere stam inderdaad. De stam van Lokeren in in Schaarbeek bij de schroothoop gezet.
Is het niet mogelijk om de S53 terug in te korten tot de verbinding Gent-Sint-Pieters - Lokeren, zoals: nu (2026) in het weekend, zodat er weer Desiro's op deze verbinding rijden en de MW41's op deze verbinding aflossen?
-
desirootje
Ik vrees dan dat Oudernaarde zijn 2e S trein zou verliezen sinds je meer personeel nodig hebt wanneer je deze trein opsplitst dan als je ze aan elkaar hangt.
Als er vraag zou zijn/is naar deze verbinding, waarom ze dan (opnieuw) in 2 kappen...?
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Nog even terug naar de hinder: tijdens onze laatste uitstap landden we in Couvin met een mw41 (4114) en moesten we op het busstation een aansluitende bus nemen. We stonden te wachten op hoop en al 6 m van de motorwagen en pas toen die aanzette om terug te rijden naar Charleroi viel ons enige geluidshinder op, maar die was meteen weer verdwenen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de mw in Lokeren meer lawaai maken dan die in Couvin... Zielige mensen die dat niet meer verdragen.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13