Trolley was fijn, maar ik had zelf al genoeg te eten en drinken meegenomen, dus niet gebruikt. Als er glühwein in het (bar-)aanbod had gezeten had ik dat misschien wel genomen. Ik heb het discorijtuig niet bekeken.
Oh ja, in de twee voorste rijtuigen waren 3 van de 4 wc's niet beschikbaar (1 defect, 2 met een "dienst"-plakkaat).
13 en 14 december 2025: TSP naar Aken
Re: 13 en 14 december 2025: TSP naar Aken
De I10 rijtuigen met Clima (200km/h) hebben ze allemaal standaard 1 wc uitgebroken voor de chefgarde. We hebben de set vrijdagnamiddag volledig gecontroleerd en er was 1 wc buiten gebruik. Voor derest waren alle WC's in orde. De reden waarom er geen Glüwein, jenever, sterke dranken waren is omdat je daar een specifieke vergunning voor nodig hebt. We bezien of we dit volgend jaar kunnen verkrijgen.gpvos schreef: ↑15 dec 2025, 21:19 Trolley was fijn, maar ik had zelf al genoeg te eten en drinken meegenomen, dus niet gebruikt. Als er glühwein in het (bar-)aanbod had gezeten had ik dat misschien wel genomen. Ik heb het discorijtuig niet bekeken.
Oh ja, in de twee voorste rijtuigen waren 3 van de 4 wc's niet beschikbaar (1 defect, 2 met een "dienst"-plakkaat).
-
ostbahnhof