FIP Groot-Brittannië

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
Epiphany_v

FIP Groot-Brittannië

Bericht door Epiphany_v »

Ik reis binnenkort met Eurostar naar Londen en van daaruit naar Edinburgh.
De beste aansluiting is vanop station Euston. Ik weet welke treinuitbaters Fip ondersteunen.
Maar mag ik dan gewoon met mijn ingevulde gratis Fip ticketten de betreffende trein op, of moet ik mij eerst nog aan het loket aanmelden?
rvdborgt

Re: FIP Groot-Brittannië

Bericht door rvdborgt »

Als je met "Fip ticketten" FIP-coupons bedoelt, dus met te dateren vakken voor telkens 2 dagen, dan heb je verder niks nodig en hoef je je nergens te melden. Reserveren is nergens verplicht, behalve in de nachttreinen. Zitplaatsreserveringen zijn gratis en kun je maken aan ieder loket en online op de LNER-website (alleen LNER, met zitplaatskeuze) en de GWR-website (alle reserveerbare dagtreinen in GB).
Zie ook deze gids voor besoekers aan GB met FIP-faciliteiten:
https://www.raildeliverygroup.com/rst/e ... l#Visitors
desperado

Re: FIP Groot-Brittannië

Bericht door desperado »

rvdborgt schreef: 09 nov 2025, 22:45 Als je met "Fip ticketten" FIP-coupons bedoelt, dus met te dateren vakken voor telkens 2 dagen, dan heb je verder niks nodig en hoef je je nergens te melden. Reserveren is nergens verplicht, behalve in de nachttreinen. Zitplaatsreserveringen zijn gratis en kun je maken aan ieder loket en online op de LNER-website (alleen LNER, met zitplaatskeuze) en de GWR-website (alle reserveerbare dagtreinen in GB).
Zie ook deze gids voor besoekers aan GB met FIP-faciliteiten:
https://www.raildeliverygroup.com/rst/e ... l#Visitors
Om reserveringen te maken op de GWR-website, moet u eerst een account aanmaken en inloggen. Zodra u dat hebt gedaan, vindt u reserveringen voor mensen die al een ticket hebben naast fietsreserveringen. Deze optie ontbreekt zonder inloggen.
Sorry voor het gebruik van Google Translate of deepl.com om van het Engels naar het Nederlands te vertalen.
Sorry for using Google Translate or deepl.com to translate from English to Dutch.
Plaats reactie