maarten schreef: ↑27 okt 2025, 23:13
Waarom doen ze dan testen in België en niet in Frankrijk?
Het Siemens testcentrum ligt in Wegberg/Wildenrath (ten noord van Aken) en dat is nu eenmaal niet te ver van België. Dus wat is het goedkoopste, transport naar België of Frankrijk??
Bijkomend heeft onze HSL ETCS wat je niet van elke Franse lijn kan zeggen.
4017-4018 schreef: ↑29 okt 2025, 18:17
Spijtig dat ze enkel ’s nachts testrijden. Ik zou zo’n stel graag eens op beeld willen zetten terwijl het in actie is.
Egypte is een heel mooi land, eens ze daar rijden wordt het ook nog een stuk gemakkelijker voor toeristen om van het de ene mooie plek naar de andere te gaan. Plan je reis dus al maar
4017-4018 schreef: ↑29 okt 2025, 18:17
Spijtig dat ze enkel ’s nachts testrijden. Ik zou zo’n stel graag eens op beeld willen zetten terwijl het in actie is.
Egypte is een heel mooi land, eens ze daar rijden wordt het ook nog een stuk gemakkelijker voor toeristen om van het de ene mooie plek naar de andere te gaan. Plan je reis dus al maar
Dat ben ik ook zeker van plan, ik dacht dat ze indienst komen in Egypte in 2027?
Shrek schreef: ↑30 okt 2025, 09:58
Treinen fotograferen is er dan weer verboden, hoewel er enige tolerantie is in typische toeristensteden als Luxor. Toch maar opletten dus.
Shrek schreef: ↑30 okt 2025, 09:58
Treinen fotograferen is er dan weer verboden, hoewel er enige tolerantie is in typische toeristensteden als Luxor. Toch maar opletten dus.