Ringtram in Brussel moet files oplossen

Smalspoor, tram en light-rail in België
rvdborgt
Berichten: 4463
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Ringtram in Brussel moet files oplossen

Bericht door rvdborgt »

dentheo schreef: 27 jan 2024, 16:56
groentje schreef: 26 jan 2024, 23:50 Helaas ben ik ook wat pessimistischer geworden. Het kan nog, maar ik hou mijn adem toch niet al te hard in, daarvoor hebben o.a. Spartacus mijn hart te zeer gebroken.
Gisteren op Nederlandse TV gehoord dat Maastricht nog een rekening wil sturen...
Die hebben ze al lang gestuurd en nu de laatste aanmaning.
Lbarré
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 sep 2021, 23:05

Re: Ringtram in Brussel moet files oplossen

Bericht door Lbarré »

En is nog ook niet gedaan....
Café en garages die dan het dichts bij A12 in Wolvertem staan waar de tram zou gaan rijden zullen blijven bestaan maar
2 andere verder gelegen huizen werden dan verkocht voor afbraak.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/26 ... gen-in-wo/
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12767
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Ringtram in Brussel moet files oplossen

Bericht door Shrek »

groentje schreef: 26 jan 2024, 23:50 Helaas ben ik ook wat pessimistischer geworden. Het kan nog, maar ik hou mijn adem toch niet al te hard in, daarvoor hebben o.a. Spartacus mijn hart te zeer gebroken.
De nieuwe vlaamse regering telt toch al één autopartij minder dan de vorige, hopelijk helpt dat een beetje.
DR-fan
Berichten: 584
Lid geworden op: 20 apr 2018, 16:28

Re: Ringtram in Brussel moet files oplossen

Bericht door DR-fan »

Shrek schreef: 02 jul 2024, 20:46
groentje schreef: 26 jan 2024, 23:50 Helaas ben ik ook wat pessimistischer geworden. Het kan nog, maar ik hou mijn adem toch niet al te hard in, daarvoor hebben o.a. Spartacus mijn hart te zeer gebroken.
De nieuwe vlaamse regering telt toch al één autopartij minder dan de vorige, hopelijk helpt dat een beetje.
Vergeet het. De grootste tramhaters zitten bij de NVA - zie Jambon in Brasschaat en de door trambussen geobsedeerde Weyts in de Brusselse rand.
Lbarré
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 sep 2021, 23:05

Re: Ringtram in Brussel moet files oplossen

Bericht door Lbarré »

En zie nu ook al regelmatig gewone gelede bussen op de hele lijn 820 rijden.
Zullen in de stelpplaats van het vroegere Autokeuringsstation te Vilvoorde - Machelen teveel werk hebben om alle rijtuigen nog in dienst te houden. :roll: :lol:
trainlovertje
Berichten: 2509
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: Ringtram in Brussel moet files oplossen

Bericht door trainlovertje »

Lbarré schreef: 20 jul 2024, 23:50 En zie nu ook al regelmatig gewone gelede bussen op de hele lijn 820 rijden.
Zullen in de stelpplaats van het vroegere Autokeuringsstation te Vilvoorde - Machelen teveel werk hebben om alle rijtuigen nog in dienst te houden. :roll: :lol:
Al vanaf het begin vanaf de introductie van de ringtrambussen worden sommige diensten door 'gewone' bussen gedaan, zelfs door niet-gelede bussen. Zeker in schoolvakanties is dat het geval.
Plaats reactie