"neerbuigend" ?? Ik begrijp de huidige mentaliteit niet meer.desirootje schreef: ↑27 mei 2024, 15:39 Kunnen we het hier even rustig houden. De man heeft gevraagd of hij 4 weken verlof zou kunnen nemen in de zomervakantie omdat zijn familie dat gewoon is als hij als TBG werkt. Hij heeft momenteel wss nog een andere job, of zou een gelijkaardige kunnen vinden in de nabije toekomst, maar zou graag bij de spoorwegen werken. Hij is nog niet eens aan zijn opleiding begonnen. Ik weet niet waarom iedereen hem opeens moet aanvallen.
We hadden het kunnen houden bij sorry dat is wss niet mogelijk, maar mss zou het werken met 2 of 3 weken (idk). Verder nog een prettige dag.
In plaats daarvan vallen we zijn karakter aan omdat hij graag op vakantie gaat met zijn gezin. Wat voor de een een breekpunt is, is dat niet voor de andere. Ik weet niet wie u bent Jan om dat voor een ander persoon te bepalen. Zelf bent u ook niet de meest nederige persoon hier. Hetzelfde geldt voor nighttrain, u had dat eerste bericht kunnen sturen zonder neerbuigend te doen, maar dat blijkt te veel gevraagd te zijn.
Als je meedoet aan selectieproeven voor een bepaalde job,lijkt het me evident dat je weet waaraan je begint ,toch op een zekere leeftijd.
Er zijn naast fora(is dit juist) genoeg officiele kanalen om zich in te lichten alvorens de sprong te wagen en dan pas zich vragen stelt.
Ga jij beginnen aan een bakkersopleiding als je niet graag s'nachts werkt,de zaterdag met madame naar de Veldstraat moet en de zondag moet gaan voetballen?
Dus doen alsof die 4 weken in hoogseizoen levensnoodzakelijk (uw breekpunt...) zijn voor het gezin binnen een bedrijf dat van openbaar vervoer zijn specialiteit maakt lijkt me van de pot gerukt en niet realistisch als nieuwe werrnemer. De woke mentaliteit heeft duidelijk toegeslagen hier.