Stelplaatsen

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Steven

Bericht door Steven »

het best is altijd je eigen foto's te plaatsen en als je op een site andere foto's ziet er voornamelijk naar te verwijzen ipv ze zomaar copy paste hier neer te zetten
boemel

Bericht door boemel »

Ok, ik zal er rekening mee houden, maar feitelijk maakt het weinig verschil uit of ik copy-paste, of een link gebruik natuurlijk. Ik ga wel zeker nagaan of er op de betreffende site's nadrukkelijk iets over het copyright wordt gezegd. Ik zal ook zoeken naar goede verwijzingen.
weshwesh

Bericht door weshwesh »

un vrai spoteur ne copierais pas ainsi les photos d'autre spoteur sans donné la source
Laatst gewijzigd door weshwesh op 29 nov 2006, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Schaap
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Tegen morgen 14u wens ik bij iedere foto een bronvermelding te hebben (of een algemen bron, mij om het even)

Zoniet vliegt deze post de vuilbak in.
jumper

Bericht door jumper »

Prachtige foto's, vooral die zo van die bundels in Haren - Schaerbeek vanuit de hoogte, temeer omdat wellicht vanuit de trein getrokken, kzou niet weten hoe je anders zou kunnen fotograferen vanop die plaats.
Mijn oog viel uiteraard op die slaaptreinwagon van TEN die daar tussen die rode wagonnen blinkt :) En de typ20 in groene livrei ervoor, show, deze foto's moeten echt al oud zijn , mooi zo, Sneu van je bronnen..

Ook even een kleine bijdrage leveren. Met dank aan de koermeester(s) van Kinkempois van wie ik toelating kreeg het walhalla te betreden. Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Walhalla kun je wel zeggen ja! :D
boemel

Bericht door boemel »

Via Google earth: de rangeerbundels van oa: Vorst, Antwerpen-Schijnpoort, Sint-Niklaas (Nieuwkerke-waas) en Haren: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie