Fly-over in Brussel-Zuid in gebruik
Fly-over in Brussel-Zuid in gebruik
De fly-over in Brussel-Zuid (verbinding tussen de sporen 1 tot 6 en lijn 96N) zag er de voorbije dagen redelijk 'af' uit : geen werktreinen meer, de seinen zonder witte kruisen en in werking,...
En zie, deze morgen om ongeveer 8u15 zag ik de Thalys parmantig de fly-over oprijden. Test, éénmalig optreden of reeds in gebruik genomen ?
In elk geval mooi om te zien.
En zie, deze morgen om ongeveer 8u15 zag ik de Thalys parmantig de fly-over oprijden. Test, éénmalig optreden of reeds in gebruik genomen ?
In elk geval mooi om te zien.
en gisteren heb ik de indienstelling van L36N afgetekend (eerste deel)het gaat hem hier over het stuk tussen brussel noord en haren dat blijkbaar in deeltjes gesplitst is, welk deel dat eerste is weet ik niet van buiten ben nog niet op de SSP wezen zien.Bert schreef:De fly-over is al van 30 oktober in gebruik.
alle ic treinen zullen over de 36N rijden normaal, de snelheid is momenteel 160, er is enkel voorzien in vaste seinen, nadien zal er vermoedelijk ook etcs komen en dan kan op L36N de snelheid verhoogd worden naar 200km/uBert schreef:Wat zal er dan op de lijn 36N rijden, is dat de HST en de IC A?
En de max snelheid is 200 km/u?
ik heb een beetje opzoek werk gedaan over de dienstregeling aanpassing.
THA 9321
Halte Aankomst Vertrek
Paris Nord 9:55
Bruxelles-Midi 11:17 11:25
Antwerpen-Berchem 12:03 12:05
Rotterdam Centraal 13:06 13:08
Den Haag HS 13:26 13:28
Schiphol (Airport) 13:49
Amsterdam Centraal 14:06
Verkeersdagen: rijdt 10. Dec t/m 14. Apr 2007
Opmerkingen: Nichtraucherzug
Barwagen
Globalpreis
Kleinkindabteil
Rollstuhlstellplatz
Reservierungspflicht
dus de treinen komen 3 min vroeger in Brussel Zuid aan
THA 9321
Halte Aankomst Vertrek
Paris Nord 9:55
Bruxelles-Midi 11:17 11:25
Antwerpen-Berchem 12:03 12:05
Rotterdam Centraal 13:06 13:08
Den Haag HS 13:26 13:28
Schiphol (Airport) 13:49
Amsterdam Centraal 14:06
Verkeersdagen: rijdt 10. Dec t/m 14. Apr 2007
Opmerkingen: Nichtraucherzug
Barwagen
Globalpreis
Kleinkindabteil
Rollstuhlstellplatz
Reservierungspflicht
dus de treinen komen 3 min vroeger in Brussel Zuid aan
die ligt kant vorst 
een brug die zo goed als vertrekt aan de sporen eurostar/thalys in brussel zuid en zo rechtstreeks naar de 96N gaat (sporen tussen lijn 96) dit zonder de bestaande lijnen nog te moeten kruisen, onmiddelijk hogere snelheid toegelaten. de eerste seinen (links + rechts) op de brug zijn verwittigingsseinen, deze kunnen dus geen rood geven. deze lamp is dus niet gemonteerd. ze zijn te herkennen aan het feit dat hun kenbordje niet wit rechthoekig is, maar een geel rond bordje met daarop de identificatie van het sein.

een brug die zo goed als vertrekt aan de sporen eurostar/thalys in brussel zuid en zo rechtstreeks naar de 96N gaat (sporen tussen lijn 96) dit zonder de bestaande lijnen nog te moeten kruisen, onmiddelijk hogere snelheid toegelaten. de eerste seinen (links + rechts) op de brug zijn verwittigingsseinen, deze kunnen dus geen rood geven. deze lamp is dus niet gemonteerd. ze zijn te herkennen aan het feit dat hun kenbordje niet wit rechthoekig is, maar een geel rond bordje met daarop de identificatie van het sein.