Vervolg 1
als ge vindt dat het beter is om ze 1 per 1 te plaatsen laat dan maar iets horen, dan kunnen er misschien recentere opnames tussen geplaatst worden
Break302 Jos
Bijlagen
006.2207 ge. Schaarbeek. 08-03-83.jpg (141.67 KiB) 5628 keer bekeken
005.2206 ge. M4 Leuven. 13-05-82.jpg (149.91 KiB) 5628 keer bekeken
004.2205 bl. DB+I8-Ezemaal. 11-07-83.jpg (141.4 KiB) 5628 keer bekeken
TBbart schreef:ma jong toch, iemand maakt reclam voor uw site en gij hebt daar een hekel aan?
Terug naar de 22's zou ik zeggen ik geniet van de fotokes
voor die van moet ge effe wachten, van die lage nr's heb ik ni echt iets
TBbart schreef:ma jong toch, iemand maakt reclam voor uw site en gij hebt daar een hekel aan?
Het gaat om respect om de maker en hoeveel werk hij aan z'n site heeft. Bovendien genereeert het ongevraagd deeplinken van een foto extra dataverkeer en middels een vriendelijke verzoekje kan ik een foto tijdelijk elders parkeren zodat ik niet voor de zoveelste keer hoef bij te betalen aan m'n host.
Overigens heb ik met > 1000 bezoekers per dag helemaal geen reclame meer nodig voor m'n site.
Steven schreef:ik heb ook een site maar moet zeker ni bijbetalen omdat er meer bezoekers of links naar men site zijn hoor dus da argument begrijp ik niet goed
Als je een goed bezochte site hebt met veel fotowerk zoals ik heb en die site snel en betrouwbaar wil laten draaien zónder allerlei banners enz. dan kost dat geld. Ik ga er vanuit dat jij bij lange na niet de bezoekersaantallen haalt die ik haal. En als ik teller bekijk bij baggertoko Bravenet (idd gratis...) is je top 15 bezoekers, dat is heel wat minder dan 1000....
dan nog, in mijn contract staat zelfs niets, trouwens bravenet is enkel in gebruik voor teller en gastenboek, de site zelf is gehosted in belgie op een server 25€ per jaar all in dus geen last
maar terug on topic naar de foto's want daar gaat het hier om
Als zoiets nog eens gebeurt, waarom dan niet gewoon VRIENDELIJK vragen om die link te verwijderen, in plaats van te beginnen roepen en tieren? 10 tegen 1 is die link hier met de beste bedoelingen geplaatst, zonder zelfs maar de minste intentie om jou schade te berokkenen. Als je gewoon vriendelijk en beleefd vraagt om deze te verwijderen, dan gaat niemand dat jou kwalijk nemen, en zou heel deze discussie overbodig zijn.
Inderdaad , en laten we vanaf nu afspreken dat alleen EIGEN foto's nog gepost mogen worden en géén meer van andere sites (zelfs niet als men toestemming heeft , teneinde het gezever te beperken)