Wie heeft er hier al kleine bengels op de Aarde rondlopen, al dan niet geïnteresseerd in treinen?
Wie is er al papa geworden?
-
Trainspotterke
Wie is er al papa geworden?
De vraag is wel duidelijk, veronderstel ik!
Wie heeft er hier al kleine bengels op de Aarde rondlopen, al dan niet geïnteresseerd in treinen?
-
bingske
- trainfreak
Wat krijg je nog wel in deze wereld héSteven schreef:Steven schreef: Ik krijg geen kindjes
Ik voel me er nu nog iets te jong voor, maar binnen een jaar of 2 zou ik er wel willen aan beginnen. Waarvoor werk je anders.
Het geld dat wij verdiennen bij de nmbs krijg je toch nooit op
-
bingske
je krijgt veel, maar ni alles, ik dus geen kindjesBart schreef:Steven schreef:Wat krijg je nog wel in deze wereld héSteven schreef: Ik krijg geen kindjes.
Ik voel me er nu nog iets te jong voor, maar binnen een jaar of 2 zou ik er wel willen aan beginnen. Waarvoor werk je anders.
Het geld dat wij verdiennen bij de nmbs krijg je toch nooit op, dus het nageslacht kan er maar goed mee zijn
- trainfreak
Je kan er altijd eentje adopteren, maar wat zou het neit worden moest jij het opvoeden?Steven schreef:Bart schreef:je krijgt veel, maar ni alles, ik dus geen kindjesSteven schreef: Wat krijg je nog wel in deze wereld hé.
Het geld dat wij verdiennen bij de nmbs krijg je toch nooit op, dus het nageslacht kan er maar goed mee zijn