MW 4403 op L4 en door half vlaanderen
Waarom heb ik niet gefilmd tijdens de rit!Tim schreef:Wie zich als het grootste kind gedraagt zullen we hier dan maar buiten beschouwing latentt44ta46 schreef:Inderdaad, proficiat Steven, om het met de 'kindertjes'uit te houden, lol.
![]()

Om over de toestand van 'groot bakkes' tt4403ta4620 om 5.45u 's ochtends nog maar te zwijgen!

ah was ik dan 6 min te laat om het leukste deel van de dag te missen?Trainspotterke schreef:Waarom heb ik niet gefilmd tijdens de rit!Tim schreef:Wie zich als het grootste kind gedraagt zullen we hier dan maar buiten beschouwing latentt44ta46 schreef:Inderdaad, proficiat Steven, om het met de 'kindertjes'uit te houden, lol.
![]()
![]()
![]()
Om over de toestand van 'groot bakkes' tt4403ta4620 om 5.45u 's ochtends nog maar te zwijgen!![]()
![]()
Neen, een UUR en 6 minuten!Steven schreef:ah was ik dan 6 min te laat om het leukste deel van de dag te missen?Trainspotterke schreef:Waarom heb ik niet gefilmd tijdens de rit!Tim schreef: Wie zich als het grootste kind gedraagt zullen we hier dan maar buiten beschouwing laten![]()
![]()
![]()
Om over de toestand van 'groot bakkes' tt4403ta4620 om 5.45u 's ochtends nog maar te zwijgen!![]()
![]()

nee deze keer ist die van mij, maar den andere moet daar ni veel zeggen, hij zag al spoken verschijnen daarstraks op de site van wallorail. hij meende er een fout gevonden te hebben ivm de 4403 op Lijn 3 terwijl in het artikel totaal niets vermeld stond van de 4403Bert schreef:Weer de schuld van het toetsenbord zekerSteven schreef:ha ja justhehehe
![]()

Steven schreef:nee deze keer ist die van mij, maar den andere moet daar ni veel zeggen, hij zag al spoken verschijnen daarstraks op de site van wallorail. hij meende er een fout gevonden te hebben ivm de 4403 op Lijn 3 terwijl in het artikel totaal niets vermeld stond van de 4403Bert schreef:Weer de schuld van het toetsenbord zekerSteven schreef:ha ja justhehehe
![]()