GRAAG OPBOUWENDE COMMENTAAR/KRITIEK! Ik weet ook wel van enkele dat de bovenleidingspalen en andere paaltjes niet goed staan...
Ik mocht mijn dag starten met 2uurtjes in de EX-roze giro trein.
ik hebzelfde toestel maar ik werk omgekeerd, ik zet diafragma in, zo klein mogelijk en dan past het toestel de lichtinval aan met sluitersnelheid, als ge laagste diafragma instelt (3,5) dan gaat die vanzelf een hoge sluitersnelheid moeten pakken, zodat snel rijdende treinen mooi scherp en onbewogen op de foto staan, omkering van de redenering dus, zo ben je zeker dat je steeds op de hoogst mogelijk sluitersnelheid foto's pakt, hetgeen tengoede komt aan (snel) rijdende treinen fotograferen.SIMPY.be schreef:Bedankt.
Ik heb een deel met sportstand genomen, en een deel met shutter-priority (sluiter-prioriteit), die ik heb ingesteld op 1/500 of 1/400 (als de zon meer achter de wolken zat).
De slechte posities was enerzijds door de maïs, maar ook door het wisselende weer wou ik niet té ver van het station afdwalen.
Vind ik je foto's echt mooiTim schreef:Buiten de bovenleidingspalen en andere paaltjes die soms in de weg staan ....