Ongewone samenstelling.
Re: gewijzigde samenstelling.
Iemand die soms of IR 3543 met Desiro is, volgens Railtime is het dezelfde samenstelling als P8956 (FGSP - FGRA).
Desiro dus, namelijk de 08001.
Ik zat gisteren op IR 3539 en die werd gereden met desiro 8001, dus vermoedelijk reed ook de 3543 met desiro 8001.Stijn91 schreef:Iemand die soms of IR 3543 met Desiro is, volgens Railtime is het dezelfde samenstelling als P8956 (FGSP - FGRA).
vandaag voor het eerst MS530 samen met de MS515 op de IC J gezien. Normaal komen deze motorstellen met hogere nummer niet op L161/162.
Reed ie door tot luxemburg?Steven schreef:vandaag voor het eerst MS530 samen met de MS515 op de IC J gezien. Normaal komen deze motorstellen met hogere nummer niet op L161/162.
Neen, er zouden zover mijn info klopt nog amper 6 stellen tot in Luxemburg mogen rijden alle andere MS96 zijn verboden tot nader order (goedkeuring TBL1+)
E 2207 was vandaag met een T 21 gekoppeld tegen het stuurrijtuig achteraan hing de 1915 . De terug rit (E2232) heb ik ook gezien en dan sleepte de HLE1915 wellicht defect stuurrijtuig
L 5328 - 5309 (Dendermonde - Brussel-Noord-Zuid-West - Dendermonde) bestond vandaag uit één klassiekje, ex-Sabena-stel 599 dan nog wel.
Normaal gesproken zijn dit twee Breaks, en zelfs die samenstelling is al op het randje (met mensen rechtop op bijna elk balkon). Het zal dus geen pretje geweest zijn in dit ene stelletje, dat door de grote beenruimte dan ook nog eens minder capaciteit heeft dan andere klassiekjes...
Doorkomst in Brussel-Centraal:

Normaal gesproken zijn dit twee Breaks, en zelfs die samenstelling is al op het randje (met mensen rechtop op bijna elk balkon). Het zal dus geen pretje geweest zijn in dit ene stelletje, dat door de grote beenruimte dan ook nog eens minder capaciteit heeft dan andere klassiekjes...
Doorkomst in Brussel-Centraal:

ja lap zeg, ik stond bijna mee op de foto, ik stond vooraan bij de bestuurder op weg naar Brussel zuid om zelf te gaan werken.
L2079 was vanmorgen ook één vol klassiekje ipv (sinds treinongeval?) twee. Het was gezellig.
Traditioneel probleem bij deze overgangsperiode waarbij wel al de ICTs (en EXTs) rijden, maar ook nog alle P's.
Traditioneel probleem bij deze overgangsperiode waarbij wel al de ICTs (en EXTs) rijden, maar ook nog alle P's.
Laat maar, je hebt er al een paar keer opgestaan en m'n toestel moet er nog van bekomen...Steven schreef:ja lap zeg, ik stond bijna mee op de foto, ik stond vooraan bij de bestuurder op weg naar Brussel zuid om zelf te gaan werken.

Tja u een degelijk toestel kopen kan helpenSteve schreef:Laat maar, je hebt er al een paar keer opgestaan en m'n toestel moet er nog van bekomen...Steven schreef:ja lap zeg, ik stond bijna mee op de foto, ik stond vooraan bij de bestuurder op weg naar Brussel zuid om zelf te gaan werken.

Met wat wordt E3685 gereden?
twas eigenlijk die dat ik de vorige keer bedoelde
twas eigenlijk die dat ik de vorige keer bedoelde

In deze periode van het jaar zijn er 2 klassiekjes voorzien ipv 2 breaks op deze rit. Het was dus eerder een verminderde samenstelling te noemen, het materieel was alvast juist.Steve schreef:L 5328 - 5309 (Dendermonde - Brussel-Noord-Zuid-West - Dendermonde) bestond vandaag uit één klassiekje, ex-Sabena-stel 599 dan nog wel.
E832 (Kortrijk - Oostende) en E813 (Oostende - Kortrijk) reed vandaag met 8M6 rijtuigen ipv de voorziene 6M4 rijtuigen. Dit vanwege het groot aantal gereserveerde rolstoelers (20) (Op de E813). Pakwagen is daar geschikter voor.
Laatst gewijzigd door 260689 op 28 jun 2013, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.