Gisteren zag ik omstreeks 17.05u in Heverlee 1343 + 1334 met een sleep containerwagens, richting Ottignies.
Verder deden de 1323 (passage om 15.52u) en de 1327 (passage om 16.18u) elk een losse rit, eveneens richting Ottignies.
Kortrijk 22:03 NMBS 77** met aarde uit de grond ri Frankrijk
Kortrijk 22:07 NMBS 570* met containers ri binnenland
Gent-Sint-Pieters 23:15 NMBS 2823 met containers en zeilwagons ri binnenland
Brugge 19:58 NMBS 2004 met containers van LZE ri binnenland
Brugge 20:50 NMBS 28** met containers van Brugge bundel ri Gent (en verder)
Brugge 22:56 NMBS 2822 met transwaggons van LZE ri binnenland
Brugge 23:01 NMBS 2821 met auto's van LZE ri binnenland
Kortrijk 21:59 NMBS 57** met containers ri binnenland
Kortrijk 22:04 NMBS 77** met aarde, stenen en andere vuiligheid uit de grond ri (Kortrijk bundel?)
Gent-Sint-Pieters 23:32 NBMS 2843 met transwaggons ri binnenland
Kortrijk 20:01 NMBS 1343 met locomotieven 2902 en 2904 ri bundel of Frankrijk
Gent-Sint-Pieters 22:59 NMBS 1343 met 5701 aan de haak en containers van Kortrijk ri binnenland
Gent-Sint-Pieters 23:10 NMBS 2826 met containers ri binnenland
Gent-Sint-Pieters 23:31 NMBS 2811 met gesloten wagons van Raillon ri binnenland
Het weinig efficiënt genoemde B-cargo deed het vandaag wel goed. De 1343 die de 2902 en 2904 richting Kortrijk had gesleept, nam de 5701 en zijn trein mee aan de haak bij het terugkeren, waardoor er geen diesel werd verbruikt.
Ottignies 12:52 NMBS 13** met lege wagens ri Tamines
Huy 14:35 NMBS 7838 met een kleine met zeil bedekte wagenstrein ri Namen
Gent-Sint-Pieters 23:26 NMBS 2815 met gesloten wagons ri binnenland