HLE 18 & 19
Moderator: Stef
Re: HLE 18 & 19
Vandaag 09/02/2013 de IC HLE 1847 gespot te Gouvy vertrekt maandag 11/2/2013 vanaf Gouvy via Luik naar Brussel en dan weer naar de kust?
Groet
Wim

Wim
Mooie foto's Wim maar je staat overduidelijk in de ballast om foto's te maken. Niet iedereen heeft evenveel discipline om uit de sporen te blijven als er gevaar is. Daarom opletten waar en hoe je dergelijke foto's gaat posten, het kan andere mensen aanzetten om gelijkaardige foto's te maken op plaatsen waar er wel meer gevaar is. Niet iedereen heeft altijd voldoende volwassenheid in zich om hier mee om te gaan en veilig te handelen. Kopieergedrag genaamd.
De HLE 1847 is een IC en staat het weekend over in Gouvy. Komt vrijdagavond aan om 20.00uur en vertrekt maandagmorgen om 05.07uur van Gouvy via Luik naar Brussel. Vanwege de winterse omstandigheden staat de pantoloog tegen de rijdraad aan en hoor je de trafo of agregaat zachtjes zoemen om het geheel op temperatuur te houden.
Hij staat dus verder helemaal stil en daarom branden ook de verlichting niet
groet
Wim
Hij staat dus verder helemaal stil en daarom branden ook de verlichting niet
groet
Wim
1830: Laatste spot: 10/02/2013 te Brugge (Retard)
1835: Laatste spot: 10/02/2013 te Brugge (Retard)
De loc die een belangrijk jaar in de Belgische geschiedenis vertegenwoordigd (vanachter) en de loc die een belangrijk jaar in de Belgische spoorgeschiedenis vertegenwoordigd (vanvoor) gingen E1520 verzekeren.
1835: Laatste spot: 10/02/2013 te Brugge (Retard)
De loc die een belangrijk jaar in de Belgische geschiedenis vertegenwoordigd (vanachter) en de loc die een belangrijk jaar in de Belgische spoorgeschiedenis vertegenwoordigd (vanvoor) gingen E1520 verzekeren.
Dank voor jullie komplimenten omtrent de geplaatste foto's. Steven je bent hier onbekend denk ik. Onder geen enkele voorwaarde ga ik mijn hachje wagen om een foto te maken. Men is hier heel soepel m.b.t. het maken van foto's maar je wordt heel goed in de gaten gehouden. GA geen domme dingen doen want ze pakken je op en je krijgt een verbod. Als dat het je waard is denk het niet.
Ik kom hier ieder weekend en ook regelmatig door de weeks. Vandaag getracht op een andere lokatie te fotograferen maar dat is mij slecht bevallen. Je moet gewoon oppassen, de veiligheidsregels in acht nemen en ook de voorschriften van de medewerkers dan is er niets aan de hand.
groet
Wim
Ik kom hier ieder weekend en ook regelmatig door de weeks. Vandaag getracht op een andere lokatie te fotograferen maar dat is mij slecht bevallen. Je moet gewoon oppassen, de veiligheidsregels in acht nemen en ook de voorschriften van de medewerkers dan is er niets aan de hand.
groet
Wim
1839: Laatste spot: 12/02/2013 te Oostende (Retard)
1885: Laatste spot: 12/02/2013 te Oostende (Retard)
De 1839 moest E1821 maar moet problemen gehad hebben, aangezien de depanneerder en de 1885 moesten depanneren.
1885: Laatste spot: 12/02/2013 te Oostende (Retard)
De 1839 moest E1821 maar moet problemen gehad hebben, aangezien de depanneerder en de 1885 moesten depanneren.
steven onbekend ???Winston schreef:Dank voor jullie komplimenten omtrent de geplaatste foto's. Steven je bent hier onbekend denk ik. Onder geen enkele voorwaarde ga ik mijn hachje wagen om een foto te maken. Men is hier heel soepel m.b.t. het maken van foto's maar je wordt heel goed in de gaten gehouden. GA geen domme dingen doen want ze pakken je op en je krijgt een verbod. Als dat het je waard is denk het niet.
groet
Wim

Steven is hier moderator en zelf ook treinbestuurder zo onbekend is hij hier niet en hij weet heel goed waarover hij het heeft . Ik ben het volledig ééns met Steven zijn commentaar . In het topic van de reeks 18 hebben ze je daar ook al is op de vingers getikt. U bent nu wel een volwassene maar als jongeren dit zien van pak weg 13 ,14 jaar oud denken die van joepie we gaan hier is eventjes tussen de sporekes lopen en wat foto's maken. En wat als er dan wel een trein afkomt (wat bij u immers ook altijd kan gebeuren ). Ik ben er zelf ook niet voor dat iemand zonder enige bevoegdheid zich zomaar in de sporen begeefd je kan immers ook mooie foto's van op anderen plaatsen maken waar je wel mag komen . Dit is een gebrek aan zelf respect en respect aan anderen rondom u
1818 : Laatste spot: 15/02/2013 te brussel-zuid(hle2127)
1829 : Laatste spot: 15/02/2013 te brussel-zuid(hle2127)
1860 : Laatste spot: 15/02/2013 te brussel-zuid(hle2127)
1869 : Laatste spot: 15/02/2013 te brussel-zuid(hle2127)
1903: Laatste spot: 15/02/2013 te brussel-zuid(hle2127)
1829 : Laatste spot: 15/02/2013 te brussel-zuid(hle2127)
1860 : Laatste spot: 15/02/2013 te brussel-zuid(hle2127)
1869 : Laatste spot: 15/02/2013 te brussel-zuid(hle2127)
1903: Laatste spot: 15/02/2013 te brussel-zuid(hle2127)
Gespot te Gouvy 16/02/2013 IC Hle 1829 tesamen met de Gummineus/Deense Dog 459 beide staan tot maandag morgen op het afstelspoor:
Wat betreft het maken van de foto's te Gouvy kan ik heel duidelijk zijn. Als jullie echt allemaal zo bekend zijn hier dan weet je ook dat je helemaal niet over de rails moet gaan lopen om deze opnames te kunnen maken. In Gouvy is geen overbodige luxe zoiets van tunnels onder de spoorrails door. Hier loop je van het ene perron naar het andere over enkele bielzen tussen de rails. Dus ook de treinreizigers. En als je dit pad even volgt kom je bij het seinhuis en kan je even naar links achter het hek blijven en de mooiste opnames maken. Maar goed ik kom in Gouvy al een jaar diverse keren per week maar jullie weten het beter. Einde discussie
Wim

Wim