Het Groot Nederlands Treinen Topic
Het Groot Nederlands Treinen Topic
Post hier je/uw NL treinen
- Bijlagen
-
- Olumpische ICM Baarn 24-02-06
- Olumpische ICM Baarn 24-02-06.JPG (162.21 KiB) 8399 keer bekeken
-
- Mat'54 Green liverie Amersfoort 11-03-06
- Mat'54 Green liverie Amersfoort 11-03-06.JPG (141.49 KiB) 8399 keer bekeken
Dat de treinen er slecht uitzien kan ook liggen aan de fotokwaliteit.
Olympische koploper 4201 met drie andere stellen in de boog voor station Zwolle.
ACTS 1251 met Belg 6705 rijden door de boog bij station Zwolle richting Amersfoort.
Nog een oranje geval bij industrieterrein Marslanden ten oosten van Zwolle.
Railion 6416 met de afvaltrein uit Zwolle Katwolde, een week voordat dit vervoer stopte.
Railion 1611 met de Dolomiettrein naar Veendam bij binnenkomst in Zwolle.

Nou alleen maar Geel-Blauw dat valt wel mee.Jerommeke schreef:Onze?
Je bedoelt de Belgische?
Dan heb je deels gelijk vind ik...
In Nedeland is het allemaal geel/blauw he
En in Belgie heb je meer divers materiaal.
Ik houd zelf van de NMBS diesels namelijk
Kijk naar de foto;s die er al geplaatst zijn en dan zie je dat er toch wel veel verschil is.
Maar goed
foto's!!! daar ging het om

Idd ik heb het er niet voor over om een mega dure camera te kopen.Maar goed
Die heb ik wel, maar dat is geen digitale.
Dus kwaliteit tussen de ene foto en de andere hou je altijd.
Er zijn ook fora's waar je gewoon resoluut van worden verwijderd als het niet helemaal haarcherp is.

Welk forum is dat dan, ik wil dat wel eens meemaken namelijk.Jerommeke schreef:Idd ik heb het er niet voor over om een mega dure camera te kopen.Maar goed
Er zijn ook fora's waar je gewoon resoluut van worden verwijderd als het niet helemaal haarcherp is.
Voor een trein met een doorloopkop vind ik de ICM/Koploper toch de mooiste trein van alle doorloopkopstellen.
Zoals die 1e foto van Bastiaan dat ie de bocht bij Zwolle neemt. Geeft toch een machtig gevoel
!
AM96 is moderner. Maar die kop. Zijn serieuze WC-brillen. Duikbrillen zijn ook lelijk. Bouwjaar 1991*? Moet dat niet 1919 zijn?
De klassiekjes/varkensneuzen/Breaks vind ik dan wel weer mooi. Maar ik heb wel liever Plan V/T dan een AM Klassiek. Verder is I11 heel knap. Ik vind ICRm en I11 toch allebei even mooi. Alleen bij I11 verziekt het stuurstand het mooie beeld van dat rijtuig. Dan vind ik de ICRm stuurstand 100 keer mooier. Kwa locs moeten wij niet beginnen. Want NMBS overtreft ons dan zeker! Prachtige machines
!
* = Het spijt me als ik er misschien een jaartal of 2 naast zit.

Zoals die 1e foto van Bastiaan dat ie de bocht bij Zwolle neemt. Geeft toch een machtig gevoel

AM96 is moderner. Maar die kop. Zijn serieuze WC-brillen. Duikbrillen zijn ook lelijk. Bouwjaar 1991*? Moet dat niet 1919 zijn?

De klassiekjes/varkensneuzen/Breaks vind ik dan wel weer mooi. Maar ik heb wel liever Plan V/T dan een AM Klassiek. Verder is I11 heel knap. Ik vind ICRm en I11 toch allebei even mooi. Alleen bij I11 verziekt het stuurstand het mooie beeld van dat rijtuig. Dan vind ik de ICRm stuurstand 100 keer mooier. Kwa locs moeten wij niet beginnen. Want NMBS overtreft ons dan zeker! Prachtige machines

* = Het spijt me als ik er misschien een jaartal of 2 naast zit.

Is dat echt? Ik ben dan wel eens benieuwd. Voelenn ze zich daar dan te hoog of hoe zit dat?edje schreef:Welk forum is dat dan, ik wil dat wel eens meemaken namelijk.Jerommeke schreef:Idd ik heb het er niet voor over om een mega dure camera te kopen.Maar goed
Ieder forum is weer anders. Op sommige forums neemt men het op voor mensen die geen fatsoenlijke foto's kunnen maken en op andere forums schoppen ze dat soort mensen er gewoon keihard af. De weg daartussen is meestal het beste
Er zijn ook forums waar de meesten in spreektaal typen zodat er weinig van te volgen valt
Maar dit terzijde

Er zijn ook forums waar de meesten in spreektaal typen zodat er weinig van te volgen valt

Maar dit terzijde