City-Liner Brussel-Zuid - Dendermonde

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Holle Pied

City-Liner Brussel-Zuid - Dendermonde

Bericht door Holle Pied »

Hallo ,
Ik stel mij even voor ik ben zot van treinen en speel met treinen , ik had een roeping als treinbestuurder maar deze is gefaald op het examen .
Nu compenseer ik dit door met mijn treintjes in de Oost Vlaamse Modelbouw Vereniging te gaan rijden (OVMV Aalst Tragel 6 Aalst http://www.ovmv.be).
Ik spoor elke dag van Welle naar Brussel Centraal en stond naar gewoonte in de Zuid 5min stil om doorgang te krijgen naar de Centraal , op dat moment stond de er naast ons een city-liner te wachten voor vertrekken richting Dendermonde via Jette met halte in Brussel-Oost.
Is dit een nieuwe lijn ?
Alvast bedankt .
overweg13

Re: City-Liner Brussel-Zuid - Dendermonde

Bericht door overweg13 »

Holle Pied schreef:Hallo ,
Ik stel mij even voor ik ben zot van treinen en speel met treinen , ik had een roeping als treinbestuurder maar deze is gefaald op het examen .
Nu compenseer ik dit door met mijn treintjes in de Oost Vlaamse Modelbouw Vereniging te gaan rijden (OVMV Aalst Tragel 6 Aalst http://www.ovmv.be).
Ik spoor elke dag van Welle naar Brussel Centraal en stond naar gewoonte in de Zuid 5min stil om doorgang te krijgen naar de Centraal , op dat moment stond de er naast ons een city-liner te wachten voor vertrekken richting Dendermonde via Jette met halte in Brussel-Oost.
Is dit een nieuwe lijn ?
Alvast bedankt .
Hm, als je CR (= Cityrail) bedoelt, en Brussel-West, dan is dat inderdaad een verbinding die het licht zag in december jongstleden.
Met vriendelijke groet

overweg13
thomaslj

Bericht door thomaslj »

City-Liner klinkt wel goed vind ik :)
TrainzDr3ver

Bericht door TrainzDr3ver »

Vind dat eigenlijk meer iets hebben voor een vliegtuigtype, of een busmaatschappij, City-Liner :lol:
overweg13

Bericht door overweg13 »

Je moet maar even googlen, en dan vind je o.a. een busmaatschappij in Maleisië.
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie