Hallo allemaal,
Afgelopen woensdag ben ik eens aan Lijn 59 wezen kijken, hieronder enkele resultaten:
Al met al was het een heel geslaagde dag, heerlijk al die reeksen 12, 20, 23 en 26!
Hey Jos, bedankt voor je reactie!
Ik had de Fretjes ook niet verwacht ze kwamen vanaf de richting Gent. Heb ze vanaf Antwerpen die middag niet meer terug zien keren. Ik vermoed dat ze regelmatig op Lijn 59 te zien zijn.
Laatst gewijzigd door Gerard op 04 mei 2010, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer een geslaagde dag in België zo te zien Gerard! Wist niet dat die Raillion dingen nog in België kwamen & dacht dat die SNCF fretjes in België ook al weer verleden tijd waren.
Absoluut!
Had de 6516 hier al helemaal niet verwacht, blijkbaar komen ze dus ook op Lijn 59.
Was trouwens best grappig, de 6516 kwam met de nodige snelheid aanrijden, remde plotseling af in het station van Nieuwkerken Waas en maakte hier een tussenstop zonder een sein in de buurt. De machinist pakte even een boekje erbij en ging na een seconde of 20 met, zo leek het, de nodige haast weer verder in de richting van Gent.
Laatst gewijzigd door Gerard op 11 mei 2010, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Is dat, dat goederenlijntje wat ook langs Sas van Gent loopt? Een enkelspoors onge-elektrificeerd lijntje. Zag het toen we naar Maldegem reden en ik vroeg me af welk lijntje dat was. We dachten eerst de Sloe-lijn, maar die ligt natuurlijk aan de andere kant van de tunnel, haha.
Want daar stond dus bij het fabrieksterrein in Sas van Gent ook een Railion loc.
Inderdaad Marianne, dat is die lijn.
Ik ben donderdag eens een kijkje gaan nemen.
Er zijn wel enkele mooie fotoplaatsen, maar qua treindienst is het daar op het eerste zicht niet veel soeps.