Idd, de 676 en de 714 die ondertussen wel al zal binnenstaan.Steven schreef:alle nieuwe hebben dat inderdaad maar van de rode 600 reeks waren er meerdere met gong fluit en daar is er zeker nu nog eentje van. Twee weken terug nog in de stuurpost geweest. Lees mijn bericht dan ook goed 2302.HLE 2302 schreef:Alle vernieuwde klasiekjes hadden MEMOR dacht ik. Ik heb er nog nooit gezien met gong/fluit, van de hele oude klasiekjes waren er maar 2 met memor.Steven schreef:de plaatsing van memor of gong fluit op de klassiekjes zit kris kras door elkaar je hebt nog vele oude stellen 100 en 200 die allemaal memor hebben en die paar rode 600 hebben gong fluit
Greetz 2302.
Maar als ik spreek over 'newlooks' dan heb ik het uiteraard over de vernieuwde stellen die die dus uitgerust zijn met Memor.
Ik heb gehoord dat de wissel 470m over het sein lag ... en de stoptrein nog 88 km/h reed bij de crash.
De bestuurder moet dus echt serieus verstrooid gezeten hebben, en ongemerkt het rode stopsein heeft overschreden, zij het een 'zware' fout ... het is zeker begrijpbaar.
TBL1+ had tenslotte al lang in dienst moeten zijn
Greetz 2302.