E9249 bekogeld
E9249 bekogeld
Omstreeks 18.40u deze avond is E9246 bekogeld met nog onbekende voorwerpen net voobij station Schaerbeek.
Balans: beide voorruiten stuurpost zwaar beschadigd, 2 ruiten van het eerste klasserijtuig zwaar beschadigd. En last but zeker not least de bestuurder van depot Roosendaal zwaar onder de indruk. De man stond de trillen op zijn benen.
Eerst en vooral wens ik het beste toe aan de man en ten tweede hoop ik dat ze de daders pakken (hoe onwaarschijnlijk dat ook is) en dat ze ze heel zwaar straffen.
Balans: beide voorruiten stuurpost zwaar beschadigd, 2 ruiten van het eerste klasserijtuig zwaar beschadigd. En last but zeker not least de bestuurder van depot Roosendaal zwaar onder de indruk. De man stond de trillen op zijn benen.
Eerst en vooral wens ik het beste toe aan de man en ten tweede hoop ik dat ze de daders pakken (hoe onwaarschijnlijk dat ook is) en dat ze ze heel zwaar straffen.
Re: E9249 bekogeld
De bestuurder is opgevangen geweest door een instructeur, de trein zelf is terug overgebracht naar Vorst door een andere bestuurder.
niet naar vorst, richting roosendaalSteven schreef:De bestuurder is opgevangen geweest door een instructeur, de trein zelf is terug overgebracht naar Vorst door een andere bestuurder.
toch erg mee al die zotten die hier overal rond lopen
straks moeten ze nog stalen netten voor de ruiten plaatsen. Het zal wel weer duren tot er doden vallen eer ze ernstige maatregelen nemen

bestaat dat in belgië?Nekvin schreef:heel zwaar straffen.
-
Het spijt me oprecht u te moeten bijtreden. In alle ernst bepleit ik nogmaals het invoeren van de shariah, of gelijk welke andere zeer strenge wet, toch zeker in zaken zoals slagen en verwondingen waaronder dit verhaal toch moet ressorteren. Weet iemand welke straf de shariah zou opleggen aan deze schoelie(s)? Strenger dan de Belgische, toch wel zeker?tomdg schreef:toch erg mee al die zotten die hier overal rond lopen :evil: straks moeten ze nog stalen netten voor de ruiten plaatsen. Het zal wel weer duren tot er doden vallen eer ze ernstige maatregelen nemen :roll:
bestaat dat in belgië?Nekvin schreef:heel zwaar straffen.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Dat zal nadien geweest zijn hoor, de betrokken bestuurder die het stel is gaan evacueren was iemand van Brussel zuid en die had niet echt veel meer diensturen, kent trouwens lijn 12 niet dus Roosendaal was zeker al niet mogelijk. De telefoon is binnengekomen bij ons te Brussel Zuid toen ik gedaan had met werken en ben samen met de betrokken bestuurder naar het perron gegaan (ik voor mijn trein naar huis en hij om in Vilvoorde te geraken).Nekvin schreef:niet naar vorst, richting roosendaalSteven schreef:De bestuurder is opgevangen geweest door een instructeur, de trein zelf is terug overgebracht naar Vorst door een andere bestuurder.
Dat de treinen daar maar goed veel gas geven en dan vlak voor Brussel-Noord vollekracht noodrem doen 

-
hoe harder je rijdt, hoe harder de inslag van een steen is
k'vind dat degenen die dit doen een paar weken treintjes mogen wassen + de schade betalen hoor

k'vind dat degenen die dit doen een paar weken treintjes mogen wassen + de schade betalen hoor

De stront van de sporen krabben in de NZVtreinbruno schreef:hoe harder je rijdt, hoe harder de inslag van een steen is![]()

inderdaad, en die tb heeft de loc rondgezet en is dan vertrokken. De trein is naar roosendaal vertrokken met een andere bestuurderSteven schreef:Dat zal nadien geweest zijn hoor, de betrokken bestuurder die het stel is gaan evacueren was iemand van Brussel zuid en die had niet echt veel meer diensturen, kent trouwens lijn 12 niet dus Roosendaal was zeker al niet mogelijk. De telefoon is binnengekomen bij ons te Brussel Zuid toen ik gedaan had met werken en ben samen met de betrokken bestuurder naar het perron gegaan (ik voor mijn trein naar huis en hij om in Vilvoorde te geraken).Nekvin schreef:niet naar vorst, richting roosendaalSteven schreef:De bestuurder is opgevangen geweest door een instructeur, de trein zelf is terug overgebracht naar Vorst door een andere bestuurder.
Bij het nieuwere materiaal is de voorruit alvast tegen heel wat bestand.tomdg schreef:toch erg mee al die zotten die hier overal rond lopenstraks moeten ze nog stalen netten voor de ruiten plaatsen.
daar zeg je het, het nieuwe, in schaarbeek rijd er vanalles, zowel oud als nieuwK V B schreef:Bij het nieuwere materiaal is de voorruit alvast tegen heel wat bestand.tomdg schreef:toch erg mee al die zotten die hier overal rond lopenstraks moeten ze nog stalen netten voor de ruiten plaatsen.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Wat voor volk loopt/woont daar dan ook. IK verschiet er niets van.RIDCO schreef:Opnieuw in Schaarbeek !!!!!!!!!!!!!!!!!!