Pagina 1 van 2
Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 00:15
door Hurlet
Aangepaste dgrl voor volgende treinen vanaf 15.06.2008:
E 409 N67
Brussel Zuid 9:05
Brussel Centraal 9:08 / 09
Brussel Noord 9:12 / 14
Leuven 9:30 / 32 - Nieuw!
Liège Guillemins 10:19 / 24
Bressoux 10:31 / 32
Visé 10:41 / 42
Maastricht 10:54
E 412 N67
Brussel Zuid 12:05
Brussel Centraal 12:08 / 09
Brussel Noord 12:12 / 14
Leuven 12:30 / 32 - Nieuw!
Liège Guillemins 13:19 / 24
Bressoux 13:31 / 32
Visé 13:41 / 42
Maastricht 13:54
E 430 N67
Maastricht 9:07
Visé 9:17 / 18
Bressoux 9:27 / 28
Liège Guillemins 9:34 / 41
Leuven 10:28 / 30 - Nieuw!
Brussel Noord 10:46 / 48
Brussel Centraal 10:51 / 52
Brussel Zuid 10:55
E 433 N67
Maastricht 12:07
Visé 12:17 / 18
Bressoux 12:27 / 28
Liège Guillemins 12:34 / 41
Leuven 13:28 / 30 - Nieuw!
Brussel Noord 13:46 / 48
Brussel Centraal 13:51 / 52
Brussel Zuid 13:55
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 00:24
door Joris
Hallo,
Rijden die via L2?
Groeten,
Joris De Mol
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 00:35
door Hurlet
Joris schreef:Hallo,
Rijden die via L2?
Groeten,
Joris De Mol

Deze treinen rijden
altijd via L36!
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 02:36
door Steven
heeeel uitzonderlijk rijden die via L2 maar zoals hurlet al schreef zijn ze standaard via L36 voorzien.
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 14:23
door 260689
Steven schreef:heeeel uitzonderlijk rijden die via L2 maar zoals hurlet al schreef zijn ze standaard via L36 voorzien.
zit er anders teveel verkeer op den L2 als die IC-O's erbij moesten zijn?
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 18:50
door Steven
260689 schreef:Steven schreef:heeeel uitzonderlijk rijden die via L2 maar zoals hurlet al schreef zijn ze standaard via L36 voorzien.
zit er anders teveel verkeer op den L2 als die IC-O's erbij moesten zijn?
rekening houden dat om 11.57 en 11.59 al respectievelijk de IC A en ICE richting L2 zijn vertrokken als om 12.05 nog eens de IC O er gaat achter volgen.
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 19:03
door treinbruno
Waarom kunnen die niet zoals op hun normale uur vertrekken
?
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 20:30
door 13'erke
Neeeeeh!
Steven zijn er nog IC O's die NIET stoppen, Leuven voorbijrijden aan 160 is zo'n zalig gevoel

Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 21:00
door Steven
13'erke schreef:Neeeeeh!
Steven zijn er nog IC O's die NIET stoppen, Leuven voorbijrijden aan 160 is zo'n zalig gevoel

enkel de bovenstaande IC O's stoppen in leuven al de rest zal vlotjes doorrijden indien de seinen het toelaten.
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 21:28
door Trainspotterke
Steven schreef:13'erke schreef:Neeeeeh!
Steven zijn er nog IC O's die NIET stoppen, Leuven voorbijrijden aan 160 is zo'n zalig gevoel

enkel de bovenstaande IC O's stoppen in leuven al de rest zal vlotjes doorrijden indien de seinen het toelaten.
Daar zeg je zoiets, 'als'...

Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 21:33
door Steven
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 21:33
door Wover
Vorige week waren ze in het station van Leuven trouwens aan het werken en was er een snelheidsbeperking van 120 (kan ook 100 geweest zijn, de bordjes flitsten iets te snel voorbij

).
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 21:40
door Trainspotterke
Enja, het wielerseizoen is weer goe bezig, dus gaan die mannen waarschijnlijk meer naar tv dan naar hun synoptisch bord zitten kijken.

Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 22:09
door Joris
Hallo,
Steven schreef:260689 schreef:Steven schreef:heeeel uitzonderlijk rijden die via L2 maar zoals hurlet al schreef zijn ze standaard via L36 voorzien.
zit er anders teveel verkeer op den L2 als die IC-O's erbij moesten zijn?
rekening houden dat om 11.57 en 11.59 al respectievelijk de IC A en ICE richting L2 zijn vertrokken als om 12.05 nog eens de IC O er gaat achter volgen.
De afstand tussen de ICE (250kmph) en de ICo (200kmph) vergroot dan toch, dus wat is het probleem dan? Het moet toch mogelijk zijn om 4 treinen per uur over eenzelfde lijn te sturen?
Maar aan 160 kmph door Leuven vliegen, langsheen een overvol peron, zalig
Groeten,
Joris De Mol
Re: Treinen reeks 4** Brussel<>Maastricht te Leuven!
Geplaatst: 01 jun 2008, 22:34
door treinbruno
Ik herhaal nog eens mijn vraag: waarom kunnen die ICo in brussel niet op hun normale uur vertrekken?