Grote vertragingen IC-B
Geplaatst: 12 nov 2007, 21:28
Deze avond had de IC-B richting Brussel in Mechelen van 15u53 een vertraging van 1u. Hij is uiteindelijk vertrokken om 17u01. Die van 16u53 had 15 min. Weet er iemand de oorzaak?
Vanavond was het een ramp op lijn 25/27 met de vertragingen.Bartjedj schreef:Deze avond had de IC-B richting Brussel in Mechelen van 15u53 een vertraging van 1u. Hij is uiteindelijk vertrokken om 17u01. Die van 16u53 had 15 min. Weet er iemand de oorzaak?
Heb hem gezien in Berchem. Loc stond voor stuurstandrijtuig, dus waarschijnlijk problemen met stuurstandrijtuig en loc laten omlopen...Bartjedj schreef:Deze avond had de IC-B richting Brussel in Mechelen van 15u53 een vertraging van 1u. Hij is uiteindelijk vertrokken om 17u01. Die van 16u53 had 15 min. Weet er iemand de oorzaak?
De ervaring leert dat NS en NMBS (dan wel ProRail en Infrabel) niet voor elkaar onderdoen wat betreft het veroorzaken van problemen.Nekvin schreef:altijd problemen daarmee, meestal vanuit nederland.
Ik weet niet wat ze daarmee uitspoken in nederland
Nochtans is maandag U trein 3315 met amper 8 minuten vertraging vertrokken vanuit Antwerpen, en heeft hij Essen bereikt met slechts 4 minuten vertragingAdler schreef: Vanavond was het een ramp op lijn 25/27 met de vertragingen.
Onder halve spanning rijden, maar dan wel tweemaal de afstand. Dit laatste zal ergens ook wel een effect hebben: "meestal vanuit Nederland" zou zomaar logisch kunnen zijn ....Nekvin schreef:altijd problemen daarmee, meestal vanuit nederland.
Ik weet niet wat ze daarmee uitspoken in nederland
Inderdaad, de 3315 was bijna op tijd. Was jij de bestuurder misschien ? Misschien daaromBart schreef:Nochtans is maandag U trein 3315 met amper 8 minuten vertraging vertrokken vanuit Antwerpen, en heeft hij Essen bereikt met slechts 4 minuten vertragingAdler schreef: Vanavond was het een ramp op lijn 25/27 met de vertragingen.Wat voor de 3315 toch een mooie prestatie is
![]()
Steven zit den type 11 bij julie in FBMZ nog in de reeks vanaf 9 december? In FN verdwijnt hij volledig, en wordt hij volledig gedaan door de mannen van de thalys.Steven schreef:ik zelf deed 616 met 8 minuten vertraging
Neen, ik heb er in FN een stuk van gepiekt, om ermee uit te wijken naar de bundel. Ik zie die trein ook graag op tjd komen, omdat dat stel uitwijken het laatste is wat wij die dag moeten doen.Adler schreef: Inderdaad, de 3315 was bijna op tijd. Was jij de bestuurder misschien ?
de diensten die er nog zijn staan volledig BR, kortweg goed genoeg om hem te blijven doen tot de traxx in dienst komt. in die diensten (meestal 6u dienst) doe je enkel dingen met een benelux meestal zover ik die diensten bezien heb, enkel de reeks K, enkele mensen van het VK(vlottend kader) kennen bij ons de reeks 11 (alsook de reeks U, maar dat zijn rangeerbestuurders)Bart schreef:Steven zit den type 11 bij julie in FBMZ nog in de reeks vanaf 9 december? In FN verdwijnt hij volledig, en wordt hij volledig gedaan door de mannen van de thalys.Steven schreef:ik zelf deed 616 met 8 minuten vertraging
dus daar hadden 2 mensen serieuze overuren?Steven schreef:zo had men onder meer besloten om de P trein naar mol door te trekken naar Neerpelt.