Re: Seinhuizen in België
Geplaatst: 03 mei 2010, 09:33
gebeurde op lijn 12 ook
Hoogwaardige architectuur hoeft niet altijd veel geld te kosten. Het één hoeft het andere trouwens niet uit te sluiten. Vergeet niet dat Infrabel het enige onderdeel van de NMBS-Groep was dat winst maakte. Ook is het natuurlijk de NMBS die in materieel moet investeren, niet Infrabel.Kristofke schreef:niet mee akkoord, ik heb dan liever dat ze dat geld binnenin goed investeren in materieel
Ja, maar dat kan eerder zijn doordat men op termijn overal Ks-seinen wil hebben ipv de 2 aparte systemen (H/V en Hl) nu. En de omzetting naar de ESTW is een ideaal moment om dat te doen. Zo heeft men dat in Aachen Hbf/Rothe Erde bv. ook gedaan toen die in 2007 zijn overgezet op ESTW (maar wel op afstand bediend vanuit Duisburg). Hetzelfde met Bremen, Hannover, Frankfurt/M indertijd.kika schreef:Ik zou denken dat die palen en de lampen zelf vaak nog prima zijn dat enkel de aansturing aangepast moet worden, maar hier in Duitsland worden ze volledig vervangen.