MEETING
Re: MEETING
Een sneetje vlees, "une tranche".Fles schreef:OkeeWat is een "schelleke"?
In het West-Fluuts zeggen ze bv. "een schelleke van de zeuge": een sneetje varkensvlees
-
Fles
oh okee, een "plakje"
Ik was even bang dat er een specifiek deel van het lichaam bedoeld zou kunnen worden
Maar dank je voor de toelichting, kan ik de discussie ook weer volgen 
Ik was even bang dat er een specifiek deel van het lichaam bedoeld zou kunnen worden
een sneetje zoals hier al staat en bij voorkeur dun gesnedenFles schreef:OkeeWat is een "schelleke"?
bij het eerste schrijven was 7€ het plafond, nu kom ik dus af met een paar euro's meer, dus ja ergens rond de 10 schat ik. ik moet de bestelling nog afhalen en weet dus de juiste prijs nog niet. het is namelijk niet de bedoeling slecht vlees op de bbq te leggen, dan smaakt dat zo niet meer hesncf-sncb schreef:Hoe hoog zal het dan ongeveer komen te liggen?
ah goede opmerking, kwestie van een beetje te weten wie graag wat drinkt zou ik graag hebben dat jullie dat hier vermelden, volgende dranken heb ik altijd in huis
cola
water (plat)
sinaasappelsap
pintjes (jupiler)
voor de liefhebbers kan er ook wat wijn voorzien worden eventueel?
andere wensen gelieve door te geven zodat ik er eventueel rekening kan mee houden bij de aankopen. de bedoeling is idd dat all in is (dus ook drank)
cola
water (plat)
sinaasappelsap
pintjes (jupiler)
voor de liefhebbers kan er ook wat wijn voorzien worden eventueel?
andere wensen gelieve door te geven zodat ik er eventueel rekening kan mee houden bij de aankopen. de bedoeling is idd dat all in is (dus ook drank)
Moet er voor jou geen Heineken zijn?Fles schreef:Ik ben voorzien begrijp ikSteven schreef: pintjes (jupiler)
Steven, zorg maar dat je genoeg Jup'kes in huis hebt hé
-
Fles
Tim schreef:Moet er voor jou geen Heineken zijn?![]()
Auw bah joh, wat denk je wel van me
Heineken
dat wordt getapt onderuit de nijlpaardenverblijven van Artis denk ik
En zo is het!Fles schreef:Tim schreef:Moet er voor jou geen Heineken zijn?![]()
Auw bah joh, wat denk je wel van me![]()
Heineken![]()
dat wordt getapt onderuit de nijlpaardenverblijven van Artis denk ik
-
Bartjedj
Ice Tea
Als je zegt dat ik mag vragen, vraag ik
Al wordt er halverwege de avond mss overgeschakeld. Enkele leden hier zijn al op de hoogte van de mogelijke gevolgen
BDJ
Als je zegt dat ik mag vragen, vraag ik
Al wordt er halverwege de avond mss overgeschakeld. Enkele leden hier zijn al op de hoogte van de mogelijke gevolgen
BDJ
Hoi,
Voor mij is Cola goed al lust ik ook wel graag een frisse Hoegaarden dus de beide zijn goed.
Lukas
PS: Men voorspelt voor zondag vrij goed weer.
Voor mij is Cola goed al lust ik ook wel graag een frisse Hoegaarden dus de beide zijn goed.
Lukas
PS: Men voorspelt voor zondag vrij goed weer.
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!