Kinkempois 20 jaar
Re: Kinkempois 20 jaar
Jammer dat er voor zaterdag de hele dag regen- en onweersbuien worden voorspeld...
Zondag zou het weer beter worden, eens kijken dus, in ieder geval wel een interessant programma.
Zondag zou het weer beter worden, eens kijken dus, in ieder geval wel een interessant programma.
waargenomen deze ochtend. een stomende loc 29013 te schaarbeek, zich rustig aan het opwarmen voor zijn poort. 

FrankSpiketrain schreef:Jij komt zondag toch af ?mat64 schreef:Oke ik ga er ook heen 11:04 neem ik trein vanuit Maastricht richting Luik
Ik ga er in ieder geval ook met jasper.e heen op de zondag ja
groet Arjan
Ik, met de treinen vermeld:
Dietrich schreef:'t Zullen andere treinen zijn voor mij, om om 10h in FBN te zijn ben ik daar quasi een half uur te vroeg (wegens die uurdienst op l.89). In de plaats zal ik in FBMZ om 9h30 op de IC zitten (1508), aankomst 10h58, perfect voor die pendel.
Ja ik ook. Heb meer te doen zeSteven schreef:ik moet het nog is uitdokteren wa ik ga doen van uren

Ik ook, moet nog een scriptie afwerken, maar ik heb nog wat tijd over om daar naar te gaan zien. 

Ik ben er nu eigenlijk nog altijd niet uit of er qua aanwezig materieel een verschil is tussen zaterdag en zondag. Er staat dat er zaterdag een tentoonstelling is van de elektrische locs en de echte exemplaren van de schaalmodellen die voorgesteld worden, en zondag dan een tentoonstelling "historisch materieel", binnenlands en buitenlands. Ik raak er niet echt wijs uit...
Het thema van Zaterdag vind ik om eerlijk te zijn gewoon een uitgesponnen omschrijving van "het heeft iets met treinen te maken". Ik begreep dat die stoomloc 29013 alleen op zondag kwam.
29013 was er vandaag al wel. Alles bij elkaar toch erg tof om al die loc's zo bij elkaar te zien, zeker een kijkje waard!