DLC en PB

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Miljaarde

open kaart aub

Bericht door Miljaarde »

Hoe zit dat met de verloning bij DLC en met het aantal vrije dagen per jaar? Kun je daar cijfers over geven? bestaat er zoiets als overgangen bij DLC? Hoe lang duren de diensten? (taxiritten inbegrepen aub)Kun je rap worden buitengezet? Is het bedrijf groeiende? B-cargo heeft, naar ik vernam ongeveer evenveel treinen in 2005 als in 2o04 laten rijden. Maar laat ons eerlijk zijn, de keuze voor nmbs of Dlc, dat hangt voor de meesten toch gewoon af van de dingen die ik hierboven bevraag? Nl de ^portemonnee en of we veel moeten komen. Ik getuig hier misschien niet van een fantastische machinistenmentaliteit, maar dat zijn de dingen die de mensen ECHT willen weten.

Dus, Concurrent, kun je hier info over geven of is big brother DLC watching your ass?

Groeten Tb Antwerpen Noord
Concurrent schreef:De NMBS heeft ook veel meer dingen die een toekomende NMBS-bestuurder zeker ten goed ekomen!Denken we maar aan de simulatoren.Voor zulke dingen heeft DLC uiteraard geen budget vrij!Hoe het nu in principe bij DLC in mekaar zit weet ik nu ook niet volledig.we hebben nu een paar dagen veiligheid gehad , nu nog 2 dagen signalistaie en dan gaan we paar dagen meerijden voor machinkennis en ook om wat ervaring op te doen met de seinen...Wat er na zal gebeuern weet ik nog niet... :roll:
Miljaarde

Re: open kaart aub

Bericht door Miljaarde »

Kun je overplaatsing aanvagen bij dlc? Of ben je gedoemd om voor de rest van uw dagen als een gek te pendelen naar Antwerpen? (enfin, deze vraag stellen is ze waarschijnlijk ook beantwoorden) Beste concurrent, ik ben echt benieuwd naar uw antwoord en wens u het beste op uw eerste treinrit richting Duitsland...
Miljaarde schreef:Hoe zit dat met de verloning bij DLC en met het aantal vrije dagen per jaar? Kun je daar cijfers over geven? bestaat er zoiets als overgangen bij DLC? Hoe lang duren de diensten? (taxiritten inbegrepen aub)Kun je rap worden buitengezet? Is het bedrijf groeiende? B-cargo heeft, naar ik vernam ongeveer evenveel treinen in 2005 als in 2o04 laten rijden. Maar laat ons eerlijk zijn, de keuze voor nmbs of Dlc, dat hangt voor de meesten toch gewoon af van de dingen die ik hierboven bevraag? Nl de ^portemonnee en of we veel moeten komen. Ik getuig hier misschien niet van een fantastische machinistenmentaliteit, maar dat zijn de dingen die de mensen ECHT willen weten.

Dus, Concurrent, kun je hier info over geven of is big brother DLC watching your ass?

Groeten Tb Antwerpen Noord
Concurrent schreef:De NMBS heeft ook veel meer dingen die een toekomende NMBS-bestuurder zeker ten goed ekomen!Denken we maar aan de simulatoren.Voor zulke dingen heeft DLC uiteraard geen budget vrij!Hoe het nu in principe bij DLC in mekaar zit weet ik nu ook niet volledig.we hebben nu een paar dagen veiligheid gehad , nu nog 2 dagen signalistaie en dan gaan we paar dagen meerijden voor machinkennis en ook om wat ervaring op te doen met de seinen...Wat er na zal gebeuern weet ik nog niet... :roll:
Jean

Bericht door Jean »

Concurrent schreef:
Is geen airco aanwezig...En by the way , de bestuurder zit links , dus het zal de begeleider wel egweest zijn :P

Schandalig dat er op zon modern materieel geen airco zit ! :evil:

Blijkbaar heeft DLC niet veel waardering voor z'n multi-functioneel treinbesturingspersoneel ( dat naar verluidt dienst doet als factage + schouwer + rangeerder en bestuurder ) .

Een beetje comfort en ergonomie is gezien de veelomvattende job toch niet ongepast
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 13:24, 2 keer totaal gewijzigd.
edje

Bericht door edje »

De nieuwe Class 66

http://www.rolandrail.net/nieuws/06/fp_01166.htm

Ze zijn te herkennen, aan de extra deur, in de zijkant.
Wover

Bericht door Wover »

was er ook geen class 67 ofzo op komst?

ik dacht toch al foto's gezien te hebben van een loc die heel hard op een 66 lijkt, maar dan een modernere look, en het was niet deze

edit: Afbeelding
Concurrent

Effe nagevraagd bij GM en Nedtrain en blijkbaar is er geen Class 67 op komst :P
Joeri

Bericht door Joeri »

Class 67 bestaat al lang, het zijn gewoon Britse lokomotieven. Voor de geïnteresseerden: er zijn ook een aantal aan Iran geleverd.
Concurrent

Jaja dat weet ik , maar een nieuwe class 67 is er niet direct op komst :P
Toch geen die direct op een 66'r lijkt :roll:
dlcargodriver

Bericht door dlcargodriver »

benny, de class 67 is niet de opvolger van de class 66, de class 67 is gewoon de "hoge snelheids versie". EWS gebruikt die bijvoorbeeld om het directietreinen te slepen.
Concurrent

Dat weet ik :P Maar Wover hierboven vroeg of er geen Class 67 op komst was (dus een nieuwere versie) die hard op de Class 66 trok :P

Kzou zeggen welkom , en wi heeft de eer eigenlijk mij bij naam te kennen ? :P
dlcargodriver

Bericht door dlcargodriver »

Een toevallig voorbijkomende collega. Kzal een tip geven, ik doe deze week jou dienst en jij de mijne. Tenminste als dat je gemeld is geweest, anders staan we allebij op de LZA vanavond. LOL
AntiDLC

Re: open kaart aub

Bericht door AntiDLC »

tj
Laatst gewijzigd door AntiDLC op 06 jun 2006, 18:40, 2 keer totaal gewijzigd.
TBbart

Bericht door TBbart »

redelijk wat verschillen met de nmbs vind ik...
klinkt goed voor als je een twintiger bent ... maar of je zoiets 40jr lang kan uitvoeren...op hotel tussen 2 diensten...minder dan 14u overgangstijd... amai, dan zou je beter op je 30 vb naar nmbs overstappen voor het rustigere leventje...met iets meer structuur en regelmaat... :D der zijn voordelen en nadelen bij alletwee en het hangt altijd ook af van persoon tot persoon en die zijn/haar?? situatie ... :roll:
paljas

Bericht door paljas »

DLC is blijkbaar ferm van mn kloten!
Plaats reactie