Geplaatst: 14 mei 2006, 21:29
bij de Post-stel nr. 962 ... staat de teller op 38.271 km ... dat is toch vrij weinig? zouden ze die dan op nul gezet hebben bij revisie ofzo? 

waarschijnlijk wel danTBbart schreef:bij de Post-stel nr. 962 ... staat de teller op 38.271 km ... dat is toch vrij weinig? zouden ze die dan op nul gezet hebben bij revisie ofzo?
Waarschijnlijk gewoon een nieuwe snelheidsmeter geplaatst.Pieter schreef:Mss helemaal rondgedraaid en opnieuw begonnen?
Piljoen, da's veel, heeel veeelSteven schreef:tja de meeste tellers gaan maar tot 999.999 km, dus bij 1 piljoen staat die vanzelf op 0 he
Ik zie een poststel nu toch nog niet een paar honderd reizigers vervoerenShrek schreef:waarschijnlijk wel danTBbart schreef:bij de Post-stel nr. 962 ... staat de teller op 38.271 km ... dat is toch vrij weinig? zouden ze die dan op nul gezet hebben bij revisie ofzo?want daarvoor deden die stelletjes het werk wat nu de MS96/breaks doen dus kan zo weinig bijna niet
Bert schreef:Ik zie een poststel nu toch nog niet een paar honderd reizigers vervoerenShrek schreef:waarschijnlijk wel danTBbart schreef:bij de Post-stel nr. 962 ... staat de teller op 38.271 km ... dat is toch vrij weinig? zouden ze die dan op nul gezet hebben bij revisie ofzo?want daarvoor deden die stelletjes het werk wat nu de MS96/breaks doen dus kan zo weinig bijna niet
bij de revisie is hij omgebouwd naar poststelTBbart schreef:zouden ze die dan op nul gezet hebben bij revisie ofzo?
haal de T26 er maar uit, die past niet in het rijtje, de anderen zijn OKMGRoverdriver schreef:Van betrouwbaarhei gaat er niets boven de reeksen 22,23,25,26,21 en 27 denk ik.
denk da dit veruit de meest correcte en beste benadering zal zijne49memling schreef:Kwestie van betrouwbaarheid, en behalve met de T13, heb ik met alle Belgische Locomotieven + 40100 SNCF gereden:
Absolute toppers voor mij: als je ze juist behandeld: T21/27 (gerekend na hun kinderziekten, die ik ook heb meegemaakt)kort gevolgd door 22,23,25 dan met een tussenruimte, in volgorde T25-5, T26, T11/12, T18, SNCF40.100, T20, T16,T15