Pagina 5 van 424
					
				
				Geplaatst: 11 dec 2007, 21:04
				door am62
				Bart schreef:Adler schreef:Bart, weet jij welke IR Essen-Brussel dat dan gaat zijn ?
Vanmorgen P 7200 Essen- Schaarbeek met 1 sprinter ! (zie ander bericht).
Yeps.
Het is de 3308 vertrek te Brussel Zuid om 08u07 aankomst te Essen om 09u32. Hij vertrekt dan terug te Essen als 3331 om 10u28 en komt aan te Brussel Zuid om 11u56.
De 7200 die om 07u09 vertrekt te Essen, heeft normaal een voorziene samenstelling van 2 sprinters. Waarom het vandaag dan 1tje was kan ik geen antwoord op geven, waarschijnlijk een defect moterstel....??
 
Zie uiteraard ook dit bericht.... 
http://spoorvreter.be/blog/?p=828 (werd al gepost op 4 december  

 )
 
			
					
				
				Geplaatst: 11 dec 2007, 22:41
				door Steven
				Bart schreef:Adler schreef:Bart, weet jij welke IR Essen-Brussel dat dan gaat zijn ?
Vanmorgen P 7200 Essen- Schaarbeek met 1 sprinter ! (zie ander bericht).
Yeps.
Het is de 3308 vertrek te Brussel Zuid om 08u07 aankomst te Essen om 09u32. Hij vertrekt dan terug te Essen als 3331 om 10u28 en komt aan te Brussel Zuid om 11u56.
De 7200 die om 07u09 vertrekt te Essen, heeft normaal een voorziene samenstelling van 2 sprinters. Waarom het vandaag dan 1tje was kan ik geen antwoord op geven, waarschijnlijk een defect moterstel....??
 
die 3331 doet een tb van brussel zuid vanaf antwerpen centraal en gaat nadat deze in brussel zuid is gestopt eerst naar vorst rijtuigen om dan nadien uit te wijken naar schaarbeek groep R. is een dienst die in mijn reeks staat.
 
			
					
				
				Geplaatst: 11 dec 2007, 23:05
				door dentheo
				Steven schreef:
die 3331 doet een tb van brussel zuid vanaf antwerpen centraal en gaat nadat deze in brussel zuid is gestopt eerst naar vorst rijtuigen om dan nadien uit te wijken naar schaarbeek groep R. is een dienst die in mijn reeks staat.
dan mag je eens claxonneren bij Km paal 69 dat is achter mijnen hof.
Maar niet volgende twee dagen  op stap voor mijn werk (nog even StPancras inspecteren)
Theo
 
			
					
				
				Geplaatst: 11 dec 2007, 23:06
				door Steven
				hoeveel db verdraag je?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 dec 2007, 23:33
				door Bartjedj
				90 was maximum toegelaten geluidssterkte zeker? 120 dus 
 
BDJ
 
			
					
				
				Geplaatst: 12 dec 2007, 00:52
				door Bordensteker
				Steven schreef:hoeveel db verdraag je?
Decibeltonen, dat is toch maar 1/10 van beltonen?
 
			
					
				
				Geplaatst: 12 dec 2007, 06:53
				door Steven
				ik heb het idd over geluidsterkte, en dan is 90 een normale grens en die 120 die hier word voorgesteld is dan schadelijk 

 
			
					
				
				Geplaatst: 12 dec 2007, 15:19
				door Bartjedj
				I know. So what 
 
BDJ
 
			
					
				Re: gewijzigde samenstelling.
				Geplaatst: 18 dec 2007, 14:58
				door Shrek
				daarstraks op een graantrein richting frankrijk: een diesel (iets zwaarder dan een 77, ik heb de loc alleen gehoord,niet gezien) ipv een 12 of 36000 

 
			
					
				Re: gewijzigde samenstelling.
				Geplaatst: 18 dec 2007, 16:00
				door Bartjedj
				Ik heb hem op foto. Geen super-kwaliteit, want ik was verbaasd hem te zien, nadat ik de eerste op foto gezet had.
De eerste loc
BDJ
 
			
					
				Re: gewijzigde samenstelling.
				Geplaatst: 18 dec 2007, 17:00
				door Shrek
				ow dat lijkt niet eens op een graantrein  

 
			
					
				Re: gewijzigde samenstelling.
				Geplaatst: 18 dec 2007, 17:46
				door Shrek
				Shrek schreef:ow dat lijkt niet eens op een graantrein  

 
maar in uw andere topic sta er wel ne foto van nen 51 met graantrein ! die heb ik dus gezien  

 
			
					
				Re: gewijzigde samenstelling.
				Geplaatst: 18 dec 2007, 21:12
				door Bartjedj
				Beiden sleepten Transcéréales. Enkel de eerste wagon van de fransman was een ketelwagen. Geen idee wat die daartussen deed.
BDJ
			 
			
					
				Re: gewijzigde samenstelling.
				Geplaatst: 03 jan 2008, 09:00
				door pietmol
				donderdag 27 december:
IC-E 1531 (9u41 in Aarschot): 4x AM80
IC-E 1511 (13u15 Rotselaar overweg Danone): slecht 1x  [5M6+t27]
			 
			
					
				Re: gewijzigde samenstelling.
				Geplaatst: 03 jan 2008, 22:24
				door Trainspotterke
				pietmol schreef:donderdag 27 december:
IC-E 1531 (9u41 in Aarschot): 4x AM80
IC-E 1511 (13u15 Rotselaar overweg Danone): slecht 1x  [5M6+t27]
In Leuven wordt er (indien ze er in slagen toch tenminste) één samenstelling M6 afgekoppeld. 
 
 
Normaal gezien rijden ze dus maar met één ram tusse Leuven en Tongeren.