Pagina 5 van 5
Geplaatst: 31 mar 2006, 10:57
door Steven
euh ja ok ma te veel bakens te kort op elkaar zouden dan weer voor interferrentie kunnen zorgen

daarom dat men eigenlijk iets zou willen dat een beetje werkt zoals het franse tvm systeem dat via het spoor gaat

maar op vlak van weergave naar de bestuurder toe is de tbl 2/3 dan weer beter, zoals je merkt heeft alles zijn voor en nadelen
Geplaatst: 31 mar 2006, 13:14
door Shrek
ging ERMTS niet alle voordelen combineren?

Geplaatst: 31 mar 2006, 13:17
door Steven
Shrek schreef:ging ERMTS niet alle voordelen combineren?

normaal wel
Geplaatst: 31 mar 2006, 22:00
door RhB
Je kunt gaan overbeveiligen, en dan gaat de mens op de beveiligingssystemen vertrouwen. Wat als er iets ernstig voorkomt. En als TB je op een doodspoor wordt gestuurd, dan ga je toch niet de toegestane 40 Km/h rit op zicht toepassen.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
Geplaatst: 01 apr 2006, 02:08
door Shrek
RhB schreef:Je kunt gaan overbeveiligen, en dan gaat de mens op de beveiligingssystemen vertrouwen. Wat als er iets ernstig voorkomt. En als TB je op een doodspoor wordt gestuurd, dan ga je toch niet de toegestane 40 Km/h rit op zicht toepassen.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
echt niet hoor, ik neem wekelijks de L-trein Ottignies-Leuven die in leuven aankomt op spoor D (doodlopend), de rijdt echt wel 40 km/h aan het begin van het perron ze

Geplaatst: 01 apr 2006, 16:44
door RhB
Ik spreek enkel, over hoe mijn monitor het mij heeft aangeleerd.
Geplaatst: 01 apr 2006, 20:42
door Jochen
zijn er nog nergens foto's van den motorwagen in't daglicht te bespeuren?
Geplaatst: 01 apr 2006, 22:06
door Steven
Shrek schreef:RhB schreef:Je kunt gaan overbeveiligen, en dan gaat de mens op de beveiligingssystemen vertrouwen. Wat als er iets ernstig voorkomt. En als TB je op een doodspoor wordt gestuurd, dan ga je toch niet de toegestane 40 Km/h rit op zicht toepassen.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
echt niet hoor, ik neem wekelijks de L-trein Ottignies-Leuven die in leuven aankomt op spoor D (doodlopend), de rijdt echt wel 40 km/h aan het begin van het perron ze

a het gevoel bedriegt soms serieus, 2 dan past de meerderheid van de bestuurders hun regels niet toe als ze tot het eind 40 blijven rijden (de laatste 200m max 20)
Geplaatst: 02 apr 2006, 19:04
door paljas
Ik zie nu pas deze topic. Schone foto's mede dankzij onze brossel op de 2de foto. Een collega heeft meerdere foto's genomen en zal ze eens proberen te bemachtigen.
Geplaatst: 02 apr 2006, 19:08
door e49memling
paljas schreef:Ik zie nu pas deze topic. Schone foto's mede dankzij onze brossel op de 2de foto. Een collega heeft meerdere foto's genomen en zal ze eens proberen te bemachtigen.
Bij den ES zijn 't toch niet allemaal Paljas(sen)
