BVG1988 schreef: ↑13 dec 2024, 16:14
HLE 1923 met 5x M6 (met M6 Bx-stilterijtuig) was ook nog in dienst op de 2131
1923 deed ook 2112 (ik zat erop) maar werd opgeheven in Aarlen.
Volgens Haltelink deed hij 2139, maar volgens zowel de reisplanners als de displays op het station van Aarlen werd de 2139 geannuleerd tussen Luxemburg en Marbehan. 2140 was Desiros dus het was lang wachten op een echte trein - 2141 - 1870 en M6s.
Sorry voor het gebruik van Google Translate of deepl.com om van het Engels naar het Nederlands te vertalen.
Sorry for using Google Translate or deepl.com to translate from English to Dutch.
BVG1988 schreef: ↑13 dec 2024, 16:14
HLE 1923 met 5x M6 (met M6 Bx-stilterijtuig) was ook nog in dienst op de 2131
1923 deed ook 2112 (ik zat erop) maar werd opgeheven in Aarlen.
Volgens Haltelink deed hij 2139, maar volgens zowel de reisplanners als de displays op het station van Aarlen werd de 2139 geannuleerd tussen Luxemburg en Marbehan. 2140 was Desiros dus het was lang wachten op een echte trein - 2141 - 1870 en M6s.
E2139 werd effectief gereden vanuit Arlon. Ik ben ik Arlon opgestapt op deze trein. Dat is een bug in het systeem want is al vaker voorgekomen als deze beperkt is tot Arlon dan geeft het systeem door 1 of andere reden dat deze uit Marbehan zou vertrekken. Na tussenkomst van den chefharde die belde om dit alsnog op de borden te krijgen van het perron.
Normaal materieel (8x M6) was defect en werd vervangen door 1x MR08.
MR08 mag niet op L4 dus kon er alvast niet richting Noorderkempen worden gereden.
En om overbezetting te vermijden werden de stops in Antwerpen-Berchem en Mechelen geschrapt.
En dat zouden we erg appreciëren, een beetje gemotiveerde bestuurder kon met Desiro's keren op 4-5', met M6 en HLE18 likt dat niet onder de 9-10', en vaak zelfs meer.