Steven schreef:Dat is niet overroepen, als de laatste ferry in Oostende te laat aankomt?? Oostende heeft een station dat aansluit op de ferry en omgekeerd. Ik weet ook wel dat die kans dat zoiets nu nodig is heel klein is tov 20 jaar terug (nu de tunnel er is gaan de meeste mensen langs daar).
Dank u voor de gratis reclame,maar het wel een ander publiek die nu de tunnel neemt.Temeer dat alle voetgangerverbindingen afgeschaft of sterk verminderd worden naar de ferrys.
Inderdaad de Maritieme verbinding speelde vroeger een rol in de verzekering van de aansluitingen.Maar toen spraken we van de RMT (regie voor maritiem transport) in associatie met Sealink (SNCF en British rail). gratis onbeperkte overtochten met de FIP kaart. Those where the days my friend.
Bv voor de treinen Oostende naar Moskou,dit is dus GEEN grap.Ik denk dat er vandaag geen akkoord meer is met Transeurop ferrys,ik weet het niet.
Maar Steven U bent hier het best geplaatst om de exacte toestand en de reden van aflos te beschrijven via uw inside info.Van welke depo was de bestuurder enz.
En voor zij die kritiek hebben op de reglementering, vanaf wanneer en na hoeveel diensturen vindt u dat een mens minder goed funktioneert om een trein te besturen met 1000T benzine of chemicalien achter hem?