Pagina 4 van 4

Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik

Geplaatst: 01 jun 2008, 22:06
door Joris
Hallo,
Ik dacht dat een I10 in een I11TD ram zeer zelden was, en slechts om 1 test ging. Ik heb er toch ooit maar 1 foto van gezien, in SpoorwegJournaal.
Groeten,
Joris De Mol

Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik

Geplaatst: 01 jun 2008, 22:17
door Trainspotterke
Neenee, tot 2002 was het niet uitzonderlijk om gemengde stammen te zien.

Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik

Geplaatst: 01 jun 2008, 22:27
door Shrek
Trainspotterke schreef:Neenee, tot 2002 was het niet uitzonderlijk om gemengde stammen te zien.
toen reden ze toch niet in TD? :P

Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik

Geplaatst: 01 jun 2008, 22:28
door treinbruno
Wat is TD? :roll:

Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik

Geplaatst: 01 jun 2008, 22:32
door Steven
treinbruno schreef:Wat is TD? :roll:
de afkorting voor trekduw

Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik

Geplaatst: 01 jun 2008, 22:42
door Joris
Hallo,
Jawel, de treinen met bestemming Eupen reden toen wel al in TD.
De 6 slagen naar Köln waren I11+16 of I6+I10 met 21/27/16.
Al de rest reed toen al naar Eupen met 13+I11 in TD.
Groeten,
Joris De Mol

Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik

Geplaatst: 02 jun 2008, 21:17
door Trainspotterke
Joris schreef:Hallo,
Jawel, de treinen met bestemming Eupen reden toen wel al in TD.
De 6 slagen naar Köln waren I11+16 of I6+I10 met 21/27/16.
Al de rest reed toen al naar Eupen met 13+I11 in TD.
Groeten,
Joris De Mol
... en naar Eupen zaten er in duw zelfs ook I6- en I10-rijtuigen tussen! :wink: Maar dit was wel maar tijdens een korte periode.