Pagina 4 van 5
Geplaatst: 30 mar 2006, 00:58
door Bart
Nu gaan ze al treinen gaan vergelijken met attracties van een pretpark

Geplaatst: 30 mar 2006, 01:15
door Steven
ik deed geen voorstel om de rem van een attractie te gebruiken he

Geplaatst: 30 mar 2006, 01:30
door Bart
Steven schreef:ik deed geen voorstel om de rem van een attractie te gebruiken he

Neenee, ik heb het niet op U

Geplaatst: 30 mar 2006, 18:45
door Jules
Een simpel TBL baken en het probleem is opgelost
Geplaatst: 30 mar 2006, 19:22
door Shrek
Jules schreef:Een simpel TBL baken en het probleem is opgelost
als ze op elk rangeerspoortje zoiets moeten leggen zijn we klaar tegen de tijd dat er overal maglevs rijden

Geplaatst: 31 mar 2006, 00:13
door Steven
er liggen al op verschillende plaatsen tbl bakens aan het grensbord kleine beweging dus waarom niet in de doodsporen nu ze toch bezig zijn

Geplaatst: 31 mar 2006, 00:21
door Shrek
Steven schreef:er liggen al op verschillende plaatsen tbl bakens aan het grensbord kleine beweging dus waarom niet in de doodsporen nu ze toch bezig zijn

zon grensbordjes zijn er 4 per bundel ofzo, elk spoor vraagt iets meer werk

(dan kunnen ze volgens mij beter eerst alle lijnen ermee volleggen

)
Geplaatst: 31 mar 2006, 00:23
door Steven
die grensbordjes staan niet in een bundel maar op de uitrit van een station in de hoofdsporen dus

Geplaatst: 31 mar 2006, 00:27
door Shrek
Steven schreef:die grensbordjes staan niet in een bundel maar op de uitrit van een station in de hoofdsporen dus

ik zei toch nergens dat ze in de bundel stonden?

Geplaatst: 31 mar 2006, 00:29
door Steven
Shrek schreef:
zon grensbordjes zijn er 4 per bundel ofzo, elk spoor vraagt iets meer werk
hieruit maak ik op da je ze in de bundel wil zetten

Geplaatst: 31 mar 2006, 00:31
door Shrek
Steven schreef:Shrek schreef:
zon grensbordjes zijn er 4 per bundel ofzo, elk spoor vraagt iets meer werk
hieruit maak ik op da je ze in de bundel wil zetten

als je alle sporen al dan niet doodlopend wilt beveiligen wel ja

Geplaatst: 31 mar 2006, 00:33
door Steven
da voorstel was enkel bedoeld voor doodlopende sporen he

spoor 1-2 in brussel zuid is zo al beveiligd en vrij strikt zelf op snelheid en al

Geplaatst: 31 mar 2006, 00:36
door Shrek
Steven schreef:da voorstel was enkel bedoeld voor doodlopende sporen he

spoor 1-2 in brussel zuid is zo al beveiligd en vrij strikt zelf op snelheid en al

als een trein op een stootblok kan rijden kan hij ook op een stilstaande andere trein (of wagon) rijden

Geplaatst: 31 mar 2006, 00:46
door Steven
das al een stap te ver, jij zou gaan overbeveiligen dit laat op den duur geen vlot treinverkeer meer toe
Geplaatst: 31 mar 2006, 01:44
door Shrek
ERMTS berekent toch ook de maximumsnelheid in functie van de afstand tot de trein voor je? als je een goed systeem hebt kunnen "te veel" bakens toch geen kwaad, het laat juist toe om dichter op de vorige trein te rijden.