Pagina 4 van 12

Geplaatst: 14 mar 2007, 18:44
door Stijn D.C.
Vroeger was dat 160, maar nu dus 140, maar bij de meeste samenstellingen staat er op de wagons toch 160, kheb nog geen wagon gezien waar 140 opstaat (bij den Benelux trein)...

Geplaatst: 15 mar 2007, 00:02
door Steven
de reeks 11 is nooit 160 geweest zover ik weet.

tijdens de week rijd de reeks 11 ook over de 25 weliswaar enkel tot mechelen pas na mechelen nekkerspoel gaat deze over op L27 in de omgekeerde richting hang het van de nr af er zijn er die in mechelen al veranderen, soms is het in vilvoorde

Geplaatst: 15 mar 2007, 00:18
door Shrek
Steven schreef:de reeks 11 is nooit 160 geweest zover ik weet.

tijdens de week rijd de reeks 11 ook over de 25 weliswaar enkel tot mechelen pas na mechelen nekkerspoel gaat deze over op L27 in de omgekeerde richting hang het van de nr af er zijn er die in mechelen al veranderen, soms is het in vilvoorde
Ik zie hem in de week slechts heel uitzonderlijk op perron 7/8/9/10 in mechelen passeren hoor :wink: bijna altijd perron 3/4 en dus L27.
In nekkerspoel heb ik er nog nooit 1 weten wisselen trouwens, en ik zie der daar veel passeren :)

Geplaatst: 15 mar 2007, 00:20
door Steven
de 616 (tot voor de brand) wisselede altijd in nekkerspoel :-) is door fbmz bediend :-) en hebben de nieuwe dienstregeling liggen bij ons op depot en idd aflos te antwerpen centraal dan zal hij wel volledig over de 25 moeten of ze moeten hem in kontich aldaar net voor de stoptrein steken of zo want anders gaat da ni goed komen vrees ik

Geplaatst: 15 mar 2007, 07:31
door Bibke
Steven schreef:de 616 (tot voor de brand) wisselede altijd in nekkerspoel :-) is door fbmz bediend :-) en hebben de nieuwe dienstregeling liggen bij ons op depot en idd aflos te antwerpen centraal dan zal hij wel volledig over de 25 moeten of ze moeten hem in kontich aldaar net voor de stoptrein steken of zo want anders gaat da ni goed komen vrees ik
Steven,

Aan uw schrijffouten is te zien dat je moe aan het worden bent.
Op tijd gaan slapen, hé.

Geplaatst: 15 mar 2007, 08:47
door bobby
Steven schreef:de 616 (tot voor de brand) wisselede altijd in nekkerspoel :-) is door fbmz bediend :-) en hebben de nieuwe dienstregeling liggen bij ons op depot en idd aflos te antwerpen centraal dan zal hij wel volledig over de 25 moeten of ze moeten hem in kontich aldaar net voor de stoptrein steken of zo want anders gaat da ni goed komen vrees ik
idd steven, net voorbij het station van nekkerspoel (ter hoogte van het kerkhof)

Geplaatst: 20 mar 2007, 13:32
door Elgar
Vandaag de 2505 met op sleep loc 1189 zien voorbijrijden in Sint-Katelijne-Waver.

Bestemming? Schaarbeek zeker...

Geplaatst: 20 mar 2007, 13:37
door Stijn D.C.
Ook kapot? 1190 staat die al in FSR?

Geplaatst: 20 mar 2007, 15:14
door Stijn82
Als ik me niet vergis, reed de 1189 gisterenavond op z'n eentje van schaarbeek richting brussel noordstation, wat daar de bedoeling van was weet ik ook niet. Enkele minuten eerder stond in het noordstation een beneluxtrein die gewoon op tijd richting brussel-zuid vertrok (kon locnummer niet zien), dus deze leek me geen panne te hebben.

Geplaatst: 20 mar 2007, 21:35
door Steven
de normale overdracht , elke avond gaat er een loc los van schaarbeek naar brussel zuid. deze heeft een normaal onderhoud gekregen

Geplaatst: 20 mar 2007, 21:47
door trainfreak
Er zouden er vandaag 3 uitgevallen zijn:
1184, 1188, 1189.

Hoeveel blijven er nu nog over? 7? 8?

Geplaatst: 20 mar 2007, 23:02
door Nonkelronnie
trainfreak schreef:Er zouden er vandaag 3 uitgevallen zijn:
1184, 1188, 1189.

Hoeveel blijven er nu nog over? 7? 8?
3 in 1 dag?
damn, da ziet er niet goed uit.

Misschien een domme vraag, maar waarom lijken die 11's zoveel meer kapot te gaan dan een 21 of een 27?

Geplaatst: 20 mar 2007, 23:05
door Steven
11 doen gemiddeld meer uren dienst per dag dan een 21/27 en doen dus meer km daarboven op het niet zo propere rijgedrag van onze ns collega's met deze loks (iets te veel de ventilatie uitzetten)

Geplaatst: 21 mar 2007, 09:42
door carlos
Steven schreef:11 doen gemiddeld meer uren dienst per dag dan een 21/27 en doen dus meer km daarboven op het niet zo propere rijgedrag van onze ns collega's met deze loks (iets te veel de ventilatie uitzetten)
Steven,
gelieve iets voorzichtiger te zijn met het beschuldigen van de NS mensen (tenzij je over harde bewijzen beschikt)

Geplaatst: 21 mar 2007, 09:46
door SteC
Dat belooft weer voor als ik terug naar de belgiek kom. 1189 heeft mijn zondag nog naar hier geduwd.