Pagina 29 van 152
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 03 apr 2010, 00:51
door Bart
Stef schreef:
Welke diensten doet die daarna? Zijn dat de P treinen tussen Dendermonde en Lokeren?
Neen, vanaf Dendermonde wordt dat een P trein naar Brussel Zuid via lijn 28, om vervolgens vanuit Brussel Zuid opnieuw te vertrekken als P trein naar Dendermonde.
Dan mag hij verder roesten, in de uitwijkbundel van Dendermonde.
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 03 apr 2010, 19:54
door b loc
Hallo
Vandaag stel 247 gezien in Libramont.
Deze droeg ook nr: 94 88 062 247 2-1 en 94 88 062 247 1-3.
Mathias
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 03 apr 2010, 21:11
door Shrek
062 ? zouden ze daar dan alle stellen in nummeren?
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 03 apr 2010, 22:29
door treinbruno
Waarschijnlijk van AM62?
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 03 apr 2010, 23:12
door AM'er
Inderdaad, de laatste tijd verschijnt deze nummering steeds meer op de AM62-AM65.
Ik heb er geen idee van wat dit zou betekenen.
@poyaud: De 714 is niet de laatste om te moderniseren. Op 01 april werd de 676 nog rijdend aangetroffen in Namen.
Nu, het loopt natuurlijk op z'n laatste benen.
De AM62-65 blijft gelukkig nog wel een tijdje meedraaien als versterking.
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 03 apr 2010, 23:22
door poyaud
Ik ga het volgende week eens nakijken , feit is dat beide stellen Mei niet zullen halen.
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 08 apr 2010, 15:36
door HijDieHetWeet
De 1e klas in MR596 heeft trouwens een nieuwe zetelbekleding, nl deze van de M6 1e klas.
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 08 apr 2010, 16:51
door Shrek
HijDieHetWeet schreef:De 1e klas in MR596 heeft trouwens een nieuwe zetelbekleding, nl deze van de M6 1e klas.
Gaan die stelletjes dan toch half gemoderniseerd worden?
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 09 apr 2010, 21:43
door poyaud
De 676 gaat op 15 April cw Mechelen binnen voor ombouw CR.
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 11 apr 2010, 22:36
door HijDieHetWeet
En dat is echt de laatste 2L die gemoderniseerd zal worden.
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 12 apr 2010, 11:36
door Joris
Hallo,
En de 714, staat die nu al binnen?
Groeten,
Joris De Mol
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 12 apr 2010, 11:37
door Joris
Hallo,
Shrek schreef:HijDieHetWeet schreef:De 1e klas in MR596 heeft trouwens een nieuwe zetelbekleding, nl deze van de M6 1e klas.
Gaan die stelletjes dan toch half gemoderniseerd worden?
Of de originele bekledong was op? Er hebben in het verleden nog treinstellen met verkeerde bekleding rond gereden omdat de juuiste niet meer voorradig was...
Groeten,
Joris De Mol
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 12 apr 2010, 12:31
door poyaud
Joris schreef:Hallo,
En de 714, staat die nu al binnen?
Groeten,
Joris De Mol
Staat al binnen.
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 14 apr 2010, 13:46
door HijDieHetWeet
De originele stof was idd op. Ivm de 596, deze heeft zeer recent een botsing gehad met een auto.
Re: De langst levende klassiekjes
Geplaatst: 14 apr 2010, 16:08
door Gerard
COCOKEN007 schreef:
Lang leve van alles dat van ACEC kwam en Brugeois Nivelles dat was kwaliteit, maar al deze Franse en Duitse brol die Europa overheersen is geldklopperij en dat is zo .
Volledig mee eens,
Hopelijk worden nog zoveel mogelijk klassiekjes enige tijd ingezet.
De spoorwegmaatschappijen verliezen tegenwoordig steeds meer hun eigen identiteit..