Pagina 3 van 5
Geplaatst: 14 jul 2006, 20:33
door e49memling
Steven schreef:
het veiligste da je kan doen is het volgende, 2 gele? eenvoudig zien da je altijd kan stoppen, ook al merk je da sein open is, ik begin altijd maar gas bij te geven als ik de impuls heb gekregen van het sein. eerst men eigen veiligeheid en die van mijn trein al de rest kan wachten. in zulke situaties is het woord tegen woord, op seinhuis gaan ze uw registratietoestel in twijfel trekken en jij trekt hun handelingen in twijfel.
jij bent alleen, op het seinhuis zijn ze meestal met meer, dus woord tegen woord!! wie wint?
OK!
Geplaatst: 14 jul 2006, 23:56
door Concurrent
-*-
Geplaatst: 15 jul 2006, 00:01
door Steven
Geplaatst: 15 jul 2006, 00:09
door Concurrent
-*-
Geplaatst: 19 jul 2006, 19:45
door Raf
Concurrent schreef:Wat zijn we weer leuk ja

maak het maar eens mee als machinist, op dat moment zit je er wel mee want beschuldiging door rijden is een grote sanctie...Je weet wel!!
Enfin de reacties zijn weer hard , we gaan er weer een schepke bovenop doen

Het moest eens een NMBS er zijn

er zou nogal wat medeleven met betuigd zijn

Beginnen bij DLC is 2 keer nadenken?? Verklaar je eens...
Geplaatst: 19 jul 2006, 22:38
door Transalp
en aangezien het hier aan de vertakking aarschot is, moest hij al aan de eerste 2 gele waarvan sprake is max 40 km/h gehad hebben, want het sein daarvoor geeft dan korte sectie!
Als je dan niet kan stoppen voor een sein, dat een verkeerd beeld geeft, dan ben je in mijn ogen een cowboy, en heeft de machinist in dit geval absoluut een fout begaan!
Geplaatst: 19 jul 2006, 23:29
door ICE
Transalp schreef:en aangezien het hier aan de vertakking aarschot is, moest hij al aan de eerste 2 gele waarvan sprake is max 40 km/h gehad hebben, want het sein daarvoor geeft dan korte sectie!
Als je dan niet kan stoppen voor een sein, dat een verkeerd beeld geeft, dan ben je in mijn ogen een cowboy, en heeft de machinist in dit geval absoluut een fout begaan!
Groot gelijk
Wanneer het lichtsein een cijfer moet vertonen dan zal ALTIJD eerst het lichtcijfer gaan branden en dan het het lichtsein. Indien dit lichtcijfer zou defect zijn dan komt het sein niet open,hetzelfde telt voor een keper

Geplaatst: 20 jul 2006, 21:21
door Concurrent
-*-
Geplaatst: 20 jul 2006, 21:50
door ICE
Concurrent schreef:Raf schreef:Concurrent schreef:Wat zijn we weer leuk ja

maak het maar eens mee als machinist, op dat moment zit je er wel mee want beschuldiging door rijden is een grote sanctie...Je weet wel!!
Enfin de reacties zijn weer hard , we gaan er weer een schepke bovenop doen

Het moest eens een NMBS er zijn

er zou nogal wat medeleven met betuigd zijn

Beginnen bij DLC is 2 keer nadenken?? Verklaar je eens...
Verklaren?:P Ik denk dat 3/4 machinsten dat hier wel snapt

:P Zeker als je het nieuwe CAO hoort van DLC

dan stappen alle machinisten op volgens mij!
wat is er dan veranderd?
Geplaatst: 20 jul 2006, 22:09
door Concurrent
-*-
Geplaatst: 20 jul 2006, 22:58
door Raf
Concurrent schreef:Beter vragen wat er niet veranderd is!
Amaai, en het was daar ook al zo slecht en dan wordt het nu nog slechter
Laat me raden: jullie worden verplicht om meer en meer op hotel te gaan overnachten én jullie zijn verplicht om ook na de werkuren "standby" te zijn. M.a.w. Jullie leven wordt bepaald door Dillen en Lejeune en de rest buiten het werk is bijzaak...Goed geraden

Geplaatst: 21 jul 2006, 12:52
door Concurrent
-*-
Geplaatst: 21 jul 2006, 13:13
door ICE
Concurrent schreef:Jep

dus de kans dat mijn ancienniteit langer dan 1 jaar gaat zijn , is enorm klein

Probeer het eens bij de NMBS

Geplaatst: 21 jul 2006, 19:28
door paljas
Concurrent schreef:Jep

dus de kans dat mijn ancienniteit langer dan 1 jaar gaat zijn , is enorm klein

Onze man met stoere verhalen is terug met beide voetjes op de grond gekomen... (maar eerst met zn gezicht)
Geplaatst: 21 jul 2006, 20:54
door Concurrent
-*-