Geplaatst: 03 jul 2006, 10:06
Wauw
De 2530 is erg mooi zo. De 2459 mag wel weer een likje verf gebruiken
De 2530 is erg mooi zo. De 2459 mag wel weer een likje verf gebruiken
NS toch zeker ook niet?Concurrent schreef:En wanneer gaat de NS nu eens fatsoenlijke treinen aankopen ?:P
Grapje zenne , vind alleen de NMBS toch veel schoonder als je ziet naar de buurlanden frankrijk,nederland en duitsland.Vind dat NMBS niet mag klagen!
het grooste nadeel aan ns materieel? vrij eenvoudig totaal geen zonnewering te vinden in geen enkel vorm, kan heel lastig zijn, zeker bij bepaalde standen van de zongroentje schreef:Ondertussen heb ik wel eens gezeten in een van die NS-dubbeldekkers, en ik moet zeggen, op het kleine detail van de te kleine ramen zat ik er tien keer liever dan in de M6. Je moet ook geen Plan T met onze MS96en vergelijken, he.
dan heb ik liever iets minder zon op men smoel dan heel de tijd last van dorst te hebben of waterogen te krijgen van de stand van de zon in men ogenShrek schreef:ze hebben wel automaten met frisdrank, en da maakt al veel goe
Plan T moet je zeker niet met AM96 vergelijkengroentje schreef:Ondertussen heb ik wel eens gezeten in een van die NS-dubbeldekkers, en ik moet zeggen, op het kleine detail van de te kleine ramen zat ik er tien keer liever dan in de M6. Je moet ook geen Plan T met onze MS96en vergelijken, he.
[/img]Als je in DDM (de stoptreindubbeldekkers) gezeten hebt, is dit natuurlijk geen vergelijking. Als je VIRM (intercitydubbeldekker) bedoelt, dan zou ik het nog wel eens met jou eens kunnen zijn, als ik een keer in een M6 gezeten zou hebben. VIRM houd ik ook niet van. DDM zal ongeveer hetzelfde zijn als M5.groentje schreef:Ondertussen heb ik wel eens gezeten in een van die NS-dubbeldekkers, en ik moet zeggen, op het kleine detail van de te kleine ramen zat ik er tien keer liever dan in de M6.
Als je DM'90 lekker vindt zitten, dan moet je Plan T ook fijn vinden.Bastiaan schreef:
Treinen waar ik wel graag in zit: ICM Koploper, ICK ex-Duitse rijtuigen, ICRm-rijtuigen, SM'90 Railhoppers (helaas buiten dienst), DM'90 Buffels (waarschijnlijk tien keer beter dan MW41), DDM alleen de oude banken, Plan V alleen als het rustig is.
RN - 6440 - 6414 met een gemengde-trein te Oisterwijk.
RN - 6471 - 6402 met een containertrein te Oisterwijk.
RN - 6493 - 6483 - 6481 met een gemengde-trein te Rijen (5 Eiken).
ERS - 6607 met een containertrein te Rijen (5 Eiken).
NMBS - 7783 - 7782 met een (lege) containertrein te Rijen (5 Eiken).
NS Mat.64 plan.V - 480 te Rijen (5 Eiken).
RN - 1611 met een kalktrein te Rijen (5 Eiken).
ICM - 4015 - 4036 te Rijen (5 Eiken).
RN - 6414 - 6440 met een gemengde-trein te Rijen (5 Eiken).
RN - 232 902 - 7 met een containertrein te Rijen (5 Eiken).