Alle combinaties waar een 'x' in voorkomt, is een stuurrijtuig, maar bij M6-rijtuigen komen DBX'en niet voor, hé, Bart! Aangezien het stuurrijtuig geen bagageafdeling heeft, zijn er enkel maar M6 BX-rijtuigen.
Een beetje off topic, maar daarstraks zag ik in de werkplaats in Mechelen enkele M6'en staan die een (eerste?) onderhoud kregen. Blijkbaar krijgen we binnekort M6'en met rode draaistellen te zien .
Wover schreef:Een beetje off topic, maar daarstraks zag ik in de werkplaats in Mechelen enkele M6'en staan die een (eerste?) onderhoud kregen. Blijkbaar krijgen we binnekort M6'en met rode draaistellen te zien .
Wover schreef:Een beetje off topic, maar daarstraks zag ik in de werkplaats in Mechelen enkele M6'en staan die een (eerste?) onderhoud kregen. Blijkbaar krijgen we binnekort M6'en met rode draaistellen te zien .
M6 en komen vroeger binnen dan gepland (normaal zijn de eerste voorzien voor december 2008)
Blijkbaar zijn er een pak M6 rijtuigen die veel op de verbinding Antwerpen-C - Charleroi hebben gereden en daardoor al een zeer hoge kilometerstand hebben.
Eerste 7 rijtuigen hebben ondertussen al een tussentijdse revisie gehad.
Geen idee waarom die stuurstanden al in de CW staan , (opleiding , onderzoek, ... ??)
poyaud schreef:M6 en komen vroeger binnen dan gepland (normaal zijn de eerste voorzien voor december 2008)
Blijkbaar zijn er een pak M6 rijtuigen die veel op de verbinding Antwerpen-C - Charleroi hebben gereden en daardoor al een zeer hoge kilometerstand hebben.
Eerste 7 rijtuigen hebben ondertussen al een tussentijdse revisie gehad.
Geen idee waarom die stuurstanden al in de CW staan , (opleiding , onderzoek, ... ??)
hoeveel km zijn er nodig voor tussentijdse revisie ?
De IC-N en IC-I waren indertijd de eerste verbinding die ver-M6-d werd. Dus de M6'en daar zullen waarschijnlijk al wat meer km's hebben dan de anderen.
Al zijn er al veel rijtuigen ondertussen van verbinding veranderd, dus de standen lopen niet meer zo uit elkaar (buiten dan wat de leeftijd betreft).
Dit stuurrijtuig heeft al schade opgelopen !? Stickering (zie naar de cijfers 2) om zeep net zoals de SIV.. Dat is toch wel snel dat die al een interventie nodig hebben..
HLE 2302 schreef:en de IC's van Blankenberge/knokke naar Tongeren dan ?
normaal zijn dat toch meer kilometers dan antwerpen - chaleroi ?
of vergis ik me ?
greetz 2302
de eerste treinen die met M6 begonnen te rijden was op Antwerpen - Chalala dus die hebben meer kilometers dan de rijtuigen die nu op de IC-E rijden enzo alhoewel deze rijtuigen veel worden gemixt en daardoor messchien niet meer zo een groot verschil hebben