Pagina 3 van 3
Geplaatst: 05 dec 2006, 17:22
door SIMPY.be
Alsook terug op focus worden deze rijtuigen als nieuw en ongezien verklaart!
Terwijl ze precies 5 jaar geleden geïntroduceerd zijn (
http://users.pandora.be/jdp/M6/index.html)
Geplaatst: 05 dec 2006, 17:29
door nicken
Denk niet dat zij het treingebueren daar op de voet volgen ze,treinfanaten wel hè

Geplaatst: 05 dec 2006, 18:18
door Steven
die rijtuigen in kwestie zijn idd nieuw

ongezien is weer iets anders, ma ja journalisten nemen ni snel openbaar vervoer voor te werken zo blijkt

Geplaatst: 05 dec 2006, 19:35
door TBbart
Toch logisch als ze nu al die loks al automatische koppelingen geven kunnen die nog niks doen aangezien ze nog niet in dienst zijn... vanaf dat die M6bdx in de reeks gaat komen zullen die 27 muxen allemaal een automatische koppeling krijgen. Anders zouden er een hele hoop van reeks 27 moeten wachten en enkele weken stil staan. Dat brengt niks op hé.
Dus ook als je een mux met een HKM wil spotten zal je je moeten haasten want die gaan binnen enkele maanden vast hangen aan de HKV,
Ik ben toch eens benieuwd wat de reacties gaan zijn, voor mij oké, maar als ze gaan koppelen dan ben ik tegen! stel je voor zeg 2 27's die staan te blazen aan de trappen. Ik vind dat niet zo een modern gedacht hoor. Ik zit daar niet mee in, maar of de reizigers dat plezant gaan vinden.
Geplaatst: 08 dec 2006, 23:45
door Trainspotterke
Ik ben het met je eens, Bart! In de drukke stations staan de perrons meestal stampvol in het spitsuur, vooral ter hoogte van de trappen! Als er daar dan ineens twee locomotieven al blazend voor de trappen zullen staan, dan zal het pas plezant worden om die hoge concentratie aan reizigers ter hoogte van de locomotieven te laten instappen. Dat zal dan weer vertragingen met zich meebrengen doordat het langer duurt eer de mensen zijn ingestapt.
Maar blijkbaar worden dan toch niet alle stuurrijtuigen van een automatische koppeling voorzien!

Wat een opluchting!
Momenteel staat de koer van Bombardier vol met nieuwe M6-rijtuigen eerste klas die ieder moment zullen kunnen geleverd worden.
Geplaatst: 09 dec 2006, 00:14
door nicken
Trainspotterke schreef:Ik ben het met je eens, Bart! In de drukke stations staan de perrons meestal stampvol in het spitsuur, vooral ter hoogte van de trappen! Als er daar dan ineens twee locomotieven al blazend voor de trappen zullen staan, dan zal het pas plezant worden om die hoge concentratie aan reizigers ter hoogte van de locomotieven te laten instappen. Dat zal dan weer vertragingen met zich meebrengen doordat het langer duurt eer de mensen zijn ingestapt.
Maar blijkbaar worden dan toch niet alle stuurrijtuigen van een automatische koppeling voorzien!

Wat een opluchting!
Momenteel staat de koer van Bombardier vol met nieuwe M6-rijtuigen eerste klas die ieder moment zullen kunnen geleverd worden.
de voorkanten (die gele neus) van die stuurposten van de M6 liggen daar zelf buiten aan de kant waar het de zondag markt is,ze liggen daar al weken buiten bij bombardier
wat die locomotieven bereft ter hoogte van de trappen,in de zomer moordend,in de winter een gratis leuke verwarming

Geplaatst: 09 dec 2006, 00:22
door Trainspotterke
Ah, dan ga ik maandag eens even een ommetoertje doen met de fiets om die stuurposten te zien staan!

Geplaatst: 09 dec 2006, 00:25
door nicken
Trainspotterke schreef:Ah, dan ga ik maandag eens even een ommetoertje doen met de fiets om die stuurposten te zien staan!

je kan ze zien liggen als je met je velo langs ten briele rijdt,daar waar de zondagmorgen de markt staat,gisteren lagen er nog twee allesinds,da zijn die stukken dat op de foto's hier op het forum van vandaag in het geel zijn
positie : ligt schuinover de ingang van het lappersfortbos

Geplaatst: 09 dec 2006, 00:27
door Trainspotterke
Geplaatst: 09 dec 2006, 00:30
door nicken
tja zou er aan mankeren,ze hadden daar overlaatst weer massas grafitie gespoten,eveneens over die betonnen fietsersbrug,van wie zou die grafitie op die nieuwe trams van de MIVB die op de gronden van Bombardier staan overlaatst geweest zijn,juist ......

Geplaatst: 09 dec 2006, 00:33
door Trainspotterke
nicken schreef:tja zou er aan mankeren,ze hadden daar overlaatst weer massas grafitie gespoten,eveneens over die betonnen fietsersbrug,van wie zou die grafitie op die nieuwe trams van de MIVB die op de gronden van Bombardier staan overlaatst geweest zijn,juist ......

Allemaal goed en wel dat ze zich inzetten voor het behoud van het bos, maar ze moeten wel aan hun eigen kant van de straat blijven, hé!
Geplaatst: 09 dec 2006, 00:37
door nicken
Trainspotterke schreef:nicken schreef:tja zou er aan mankeren,ze hadden daar overlaatst weer massas grafitie gespoten,eveneens over die betonnen fietsersbrug,van wie zou die grafitie op die nieuwe trams van de MIVB die op de gronden van Bombardier staan overlaatst geweest zijn,juist ......

Allemaal goed en wel dat ze zich inzetten voor het behoud van het bos, maar ze moeten wel aan hun eigen kant van de straat blijven, hé!
Tja,de man van securitas die daar rondlopen doen hun best hoor
Maar ze zijn de security daar aan het afbouwen,op een moment dat het probleem begint hè
Kzie binnenkort al zo'n M6 met de opschriften
"redt het bos"
"het bos blijft"
"leve het lappersfortbos"
"hoeveel gaan ze er nog kappen,is er nog nie gekapt genoeg" deze hadden ze op da huisje aan de overkant gespoten,djeezes
het levende bewijs:

vorige week hebben ze da kot afgebroken,da staat aan de overkant van de grote groene poort langs ten briele,je moet zeker eens in da bos gaan ook,grafitie nie normaal maat,gewoon volgespoten daar.Die zaken zijn een stuk vergif voor Bombardier
Paljaske zal da kot en da bos ook wel kennen
