Pagina 16 van 52
Geplaatst: 15 aug 2006, 11:34
door Pierre
Waar?!

Geplaatst: 15 aug 2006, 11:34
door Bastiaan
2111!
Geplaatst: 15 aug 2006, 11:54
door Locomotief 5175
2110.
Geplaatst: 15 aug 2006, 11:57
door TBbart
2111!
Geplaatst: 15 aug 2006, 13:00
door 5307
2112
Geplaatst: 15 aug 2006, 13:28
door am62
2113
Geplaatst: 15 aug 2006, 16:16
door Bert
De 2114:
Geplaatst: 15 aug 2006, 16:30
door Concurrent
Diene 1301 heeft rechts een defect achterlicht

Gisteren zat Brugge in de Retard , met als resultaat dat wij ook in de retard reden

heb op de lijn Gent-Brugge , wel een stuk of 7 I11+HLE13 zien passeren, en er zaten er tussen met 6 eerste klasse wagons en 2 4de klasse, is dit een normaal fenomeen , of word deze overgrabcht naar Oostende ?

Geplaatst: 15 aug 2006, 16:32
door Jonathan
Concurrent schreef:Diene 1301 heeft rechts een defect achterlicht

Gisteren zat Brugge in de Retard , met als resultaat dat wij ook in de retard reden

heb op de lijn Gent-Brugge , wel een stuk of 7 I11+HLE13 zien passeren, en er zaten er tussen met 6 eerste klasse wagons en 2 4de klasse, is dit een normaal fenomeen , of word deze overgrabcht naar Oostende ?

Neen, stond vandaag in Oostende en er zijn er vier van gedeklasseerd.
Voor treinen met veel eerste klasse rijtuigen is er dit:
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?t=623
Geplaatst: 15 aug 2006, 17:42
door Concurrent
En voor al uw cargo-oplossingen dit :
http://www.dlcargo.com
(Shit , ik doe het weer

)
Geplaatst: 15 aug 2006, 17:43
door Concurrent
Dat laatste met een korrelke zout zenne .Vond raar dat ik nu zoveel 13'rs zag...Wel fijn dat de meeste machinisten die je niet ziet zitten eens met hun 3de lamp knipperen als je je hand opsteekt.Of onlangs nog in Gent toen we naast mekaar stonden te wachten , gaf m een claxonneke
Geplaatst: 15 aug 2006, 23:43
door TBbart
2115!
Geplaatst: 16 aug 2006, 07:46
door Eric B
De 2116 te Oostende.

Geplaatst: 18 aug 2006, 14:14
door enrico
de 2117 vers van de pers
het gaat om de IC-K naar Genk te Wetteren
Geplaatst: 18 aug 2006, 15:50
door msts.be
En ergens in een ver verleden had ik nog hier de 2118 staan...