Pagina 14 van 181
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 03 feb 2010, 17:37
				door Marianne
				AlexNL schreef:De rode Traxx'en zijn van NS Hispeed, en dragen naast hun E 186-nummer geen extra nummers. De HLE 28 zijn van de NMBS en zijn in de originele groene kleur (Transalp-kleurstelling).
De meeste van die rode Traxx'en zijn toch naar de HSL- lijn gegaan? 
Duidelijke toelichting verder in ieder geval. Zijn die HLE 28 trouwens echt van de NMBS? Of least de NMBS ze? 
Groeten,
Marianne
 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 03 feb 2010, 19:19
				door AlexNL
				4 van die rode Traxx'en zijn nodig voor de HSL (eentje per richting, wisselloc te Rotterdam, en een reserve), de andere rijden mee in de Beneluxpoule. Gezien de overheersende hoeveelheid groene Traxx'en kan ik me voorstellen dat HSA een aantal rode terzijde houdt voor uitbreiding van de Fyra-diensten (en bijbehorende ERTMS Level 2-homologatie).
Alle locs zijn overigens geleaset van Angel Trains Cargo. De rode Traxx'en zijn door Bombardier op verzoek van ATC gebouwd voor 160 km/h, de andere voor 140 km/h.
			 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 03 feb 2010, 23:53
				door Beesty
				AlexNL schreef:Alle locs zijn overigens geleaset van Angel Trains Cargo. De rode Traxx'en zijn door Bombardier op verzoek van ATC gebouwd voor 160 km/h, de andere voor 140 km/h.
Uhm? staat er net niet 140 op de rode traxx'en ??????
 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 04 feb 2010, 03:53
				door AlexNL
				Nope, de rode Traxx'en hebben een maximumsnelheid van 160. E.e.a. staat ook op 
Railcolor.net. 
 
Oh, en Angel Trains International (aka Angel Trains Cargo) heet tegenwoordig 
Alpha Trains.
 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 04 feb 2010, 03:55
				door Kristofke
				op sommigen staat 120, maar dat is de maximumsnelheid dat ze mogen halen als ze alleen rijden, niet?
			 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 04 feb 2010, 16:04
				door AlexNL
				Wellicht is dat voor andere landen. De rode Traxx'en hebben namelijk ook twee homologaties: 160 km/h, en 140 km/h. Ze mogen 160 in Duitsland en Nederland (en ik dacht ook België), maar daarbuiten mogen ze maar 140. Zoiets zal het zijn.
			 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 04 feb 2010, 19:29
				door Sander
				Alleen de NSH 186 119 en 120 mogen ingezet worden voor de Benelux. De rest (10 stuks) heeft softwareversie 7 en die is (nog) niet toegelaten in België.
			 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 26 feb 2010, 12:42
				door peejee2
				Sander schreef:Alleen de NSH 186 119 en 120 mogen ingezet worden voor de Benelux. De rest (10 stuks) heeft softwareversie 7 en die is (nog) niet toegelaten in België.
Is niet softwareversie 7 want dat is diegene die alles moet combineren en wordt momenteel uitgetest in B en NL.
Tussen Amsterdam en Rotterdam is softwareversie 6A in voege
 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 19 mar 2010, 15:54
				door Wilson
				Ik heb gehoord dat een deel van de 28'ers weer terugkeren naar België voor de goederen.
Klopt dit ?
Komt HLE 11 er dan voor in de plaats ?
Ze hebben toch allemaal al een revisie gehad ?
			 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 19 mar 2010, 19:49
				door Marianne
				Ik zag gisteren twee aan elkaar geschakelde locomotieven van de Reeks 11 door station Roosendaal komen in de richting van Essen. Ik was te ver af om de nummers te kunnen lezen, helaas  
 
  
Groeten,
Marianne
 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 19 mar 2010, 20:34
				door Wilson
				Marianne schreef:Ik zag gisteren twee aan elkaar geschakelde locomotieven van de Reeks 11 door station Roosendaal komen in de richting van Essen. Ik was te ver af om de nummers te kunnen lezen, helaas  
 
  
Groeten,
Marianne
 
Dat is denk ik voor die ATB tests
 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 29 mar 2010, 15:55
				door Wilson
				HLE 2839 is defect.
Trein 9216 kwam met +40 door R'dam Zuid met een HSA Traxx Voorop en de 2839 dood achterop.
			 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 29 mar 2010, 17:29
				door Robin
				AlexNL schreef:Nope, de rode Traxx'en hebben een maximumsnelheid van 160. E.e.a. staat ook op 
Railcolor.net. 
 
Oh, en Angel Trains International (aka Angel Trains Cargo) heet tegenwoordig 
Alpha Trains.
 
De rode traxx 186-121 mag max 140
Eigen foto's
 

foto van
 railcolor.net

 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 30 mar 2010, 08:35
				door AlexNL
				Robin schreef:
De rode traxx 186-121 mag max 140
Ik zag deze net staan achter een Fyra-shuttle, en ook de 121 mag in Nederland 160 km/h. 

 
			
					
				Re: BENELUX
				Geplaatst: 30 mar 2010, 16:35
				door Bibke
				Robin schreef:
De rode traxx 186-121 mag max 140
Robin, ik begrijp je niet. Je laat op de foto gegevens zien van de Belgische Traxxen.