DLC en PB

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
jumper

Bericht door jumper »

Sla je dan effectief een babbeltje met elkaar? Of blijft elk in zijn postje zitten dan?

Heb jij die foto genomen concurrent? Haha hoeveel keer maakt ge zoiets mee in e mensenleven ?
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 13:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Concurrent

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Wover

Bericht door Wover »

leuke verhalen, meer van dat! :P
Concurrent

:P :P

En niks gelogen he , want DLC is watching us :P Alee sommige machinisten toch :P
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Sander schreef:
Miljaarde schreef:Sorry hoor, maar je bent een flauwe zeur Sander. Je wil niet zeggen waar je zelf werkt terwijl je het wel weet van alle anderen. Zwakjes ..
Fijn, zwakjes, boeiend! Als jij zonodig, zonder verdere vraag, open kaart wilt spelen, moet je dat vooral doen, maar dan niet van anderen verlangen dat ze dat ook gaan doen.
Je verwijt dat mensen (die daar zelfs werken) slecht spreken van Dlc, maar je doet het zelf met B-Cargo? niet echt consequent...
Oh, ongetwijfeld niet consequent en oneerlijk enzo, bij DLC zullen ook wel dingen fout zijn enzo, maar het kwam nu gewoon beter uit om het over B Cargo te hebben.
Negatieve zaken bij Dlc, ik heb het al een paar keer gezegd, je verdient er minder voor hetzelfde werk, dat vind ik iets negatiefs. Alle normale mensen vinden dat.En als Anti-dlc daar werkt, zal hij het wel beter weten. Jij bent liever flexibel (je hebt waarschijnlijk geen gezin?) en verdient liever minder, rare kwiet ben jij...
Neem van mij aan dat je bij DLC meer toekomst hebt dan bij B Cargo (als ik bij B Cargo zou werken, zou ik nu al vrezen voor mijn baan).
Mensen zoals ik en anti-dlc willen niet zomaar kritiekloos meelopen in die economische argumentatie van veel managers en meelopers (zoals jij of ben je zelf manager?)
Meeloper? Ik heb zelf gewoon de pest (om het maar heel plat te zeggen) aan B Cargo en haar vooroorlogse ideeën (wie bestelt er nou twee-spanningslocs als half Europa met de vierspanningsvariant rondrijdt?), en ik vind het dan ook prachtig wat DLC flikt (net als R4C, SNCF Frettie en ACTS en ERSR binnenkort).
Een economische systeem is gemaakt voor de mensen EN NIET ANDERSOM, BEGRIJP DAT EENS vooraleer je meer vraagt van de mensen voor minder geld.
Ik mag aannemen dat DLC echt wel de lonen zal gaan verhogen, voor zover dat al nodig is: ik denk dat veel Belgen er weinig voor voelen om tig keer per week Antwerpen-Bentheim te rijden met veel te weinig slaap en een slecht hotel. Of in locs van 53 jaar oud rond te rijden... (hou daarbij in je achterhoofd dat DLC muisstille, krachtige en van airco voorziene locs krijgt).
ik ben dus niet oud of zo want blijkbaar is oud een synoniem van niet flexibel zijn
Niet per definitie, maar je merkt dat veel mensen van de oude garde gewoon niet flexibel kunnen zijn.

Je begrijpt me wat verkeerd vrees ik Ik ben echt niet bang voor al die nieuwe concurentie op het Belgisch net. Het enige wat ik hierbij vraag is dat ze dezelfde arbeidsvoorwaarden aanbieden als de nmbs. Dat is alles. Dwz zelfde loon, zelfde aantal vrije dagen enzovoort... Dat is toch normaal dat je daarvoor ijvert? Als dat gebeurt mogen ze echt doen wat ze willen... Het is wat moeilijk een discussie aan te gaan met iemand die zich verstopt. Daar heb je een concurrentie voordeel 8) Ik ben voor openheid... en als jij aanneemt dat Dlc lonen vrijwillig zal verhogen, dan geloof je echt wel in sprookjes...Maar ik hoop het wel voor de machinisten daar die nog altijd collega's zijn van mij. Maar hou ons op de hoogte aub. Ik ben benieuwd.
Concurrent

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

ik hoop voor jullie echt waar dat er iets positiefs uit de bus komt, al was het maar een beginnende vakbondswerking of zo. Vanaf een bepaald aantal personeelsleden is een bedrijf verplicht om vakbonden toe te laten. Informeer u daar eens voor Dlc'ers. En geen enkele Hollander zal hier een wig drijven tussen de collegialiteit tussen Belgische treinbestuurders. Sander zou beter voor iedereen in de branche ijveren in plaats van olie op het uur te gieten met zijn calvinisme...
Concurrent

-*-
Wover

Bericht door Wover »

kziet al voor mij :lol:
Concurrent

-*-
Wover

Bericht door Wover »

barbeque meenemen hoeft zelfs niet, gewoon gezellig op het dak van de 66 kruipen en daar vlees op bakken e ;)

geen energie verspillen e :wink:
Concurrent

-*-
Steven

Bericht door Steven »

Concurrent schreef::P :P :P Ge ziet een beetje humor bij dit topic kan geen kwaad :P
droge of natte humor? :lol: :lol:
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

nat in de mond, droog in de zon! morgen trainspotten tussen luxembourg en wasserbillig, ik kijk ernaar uit!
Plaats reactie